četrtek

Jedilnik, 7. 11. 2013

Preprosto kosilo:
  • goveji golaž
GOLAŽ
Golaž je ena taka fajn okusna, a enostavna jed. Edino cajt rabi, da se vse skuha. Najbolj pa mi je všeč, da je na koncu samo en lonec umazan.
V pisker sem vlila malo olja in dodala narezano čebulo (2), da se je pražila. Vmes sem malo dolila z jušno osnovo, da se ni prismodilo. 
Čez nekaj časa, ko je čebula fajn fkup padla oz. se popražila, sem dodala na kocke narezano govejo meso. Začinila sem s soljo, poprom, mleto rdečo papriko, timijanom in lovorjevim listom. Spet se je malo pražilo, potem pa sem dolila jušno osnovo. Počasi se je kuhalo več kot eno uro. Vmes sem občasno premešala in dolila z vodo. Dodala sem še zmrznjen stročji fižol (domači) in čisto na koncu še malo rjavega fižola s konzerve. 
Za prilogo smo jedli beli kruh. To je meni najboljša kombinacija. Golaž + beli kruh.


6 komentarjev:

  1. Hmm, ta "golaž" pa izgleda bolj kot juha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, zato ker ne naredim podmeta in ga ne zgostim.

      Izbriši
  2. Golaž ne rabi podmeta za zgostitev :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Praženo meso zalijem z rdečim vinom in malo vode, potem pa kuham kakšne 3 ure (ali več), da alkohol izpari in se golaž zgosti. Ostane lepa temna barva in odličen okus.

    OdgovoriIzbriši