petek

Jedilnik, 1. 11. 2013

  • juha iz brstičnega ohrovta
  • špageti s tunino omako
  • solata
JUHA
Domači brstični ohrovt sem potrgala (pa ne vsega) in ga očistila. Dala sem jih v lonec in prelila z malo vode ter dala kuhat. Čez kakšnih 10 minut sem jih zmiksala; nekaj pa sem jih prej vzela ven in dala na stran. V to juho sem potem dodala še malo kisle smetane in ostalih začimb (sol, poper). Malo se še je pokuhao, potem pa sem servirala in dodala cele brstične ohrovte ter svež peteršilj. 

ŠPAGETI Z OMAKO
Skuhala sem špagete vmes pa sem pripravila omako. Najprej sem na olju popražila eno šalotko, dodala česen in tunino. Malo sem popražila ter dodala malo kečapa, origana in bazilike. V to sem potem vmešala špagete. 

SOLATA
Danes sem nabrala repincl s taščinega dela vrta. Zelo veliki repincil ji je zrasel in zelo je okusen. Začinila sem z bučnim oljem, kisom in soljo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar