torek

Jedilnik, 12. 11. 2013

Danes:
  • segedin
  • pire krompir
SEGEDIN
Nič posebnega nisem danes kuhala, samo zelje z mesom. Pa je bilo zelo dobro. Zelje (pol glave) sem na drobno narezala in pokuhala v slano-kisli vodi. Odcedila sem in pustila v cedilki.
V vmesnem času sem v loncu popražila malo šalotke in dodala sv. meso (plečko). Solila, poprala, malo povegetala sem in popražila. Mesu sem dodala še nariban korenček. Vsipala sem zraven še kuhano zelje in začimbe (rožmarin, nasekljan česen in lovorjev list). Pustila sem, da se je počasi dušilo.
Proti koncu pa sem naredila še podmet iz mlete rdeče paprike, kisle smetane in gustina. Vmešala sem v zelje in še malo pokuhala. Vse smo zmazali. Kot po navadi.

PIRE KROMPIR
Čisto preprosto je pripraviti ta krompir, pa tak se mi zdi najboljša priloga k zelju. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar