ponedeljek

Jedilnik, 18. 11. 2013

Danes: 
  • juha
  • piščančji zrezki
  • polenta
  • pražen por
  • solata
JUHA
Danes pa sem kar jušno kocko dala kuhat, pa malo korenčka not. Te jušne kocke itak uporabljam samo zato, ker še jih imam. Ko jih porabim, ne kupim več nič. Niso mi več všeč, okus mi je čisto neprijeten postal. 
No, da nadaljujem z juho. Samo zlate kroglice smo si dali notri. Res nič posebnega.

PIŠČANČJI ZREZKI
Belo meso sem narezala na zrezke, solila in poprala ter popekla na olivnem olju.

POLENTA
Polento sem skuhala po navodilih, mogoče sem je malo preveč naredila. Nismo mogli vsega pojesti.


PRAŽEN POR
Por sem narezala na rezine in jih na olivnem olju popražila. Dodala sem še žličko kisle smetane. Zelo okusno.

SOLATA
Domači repincl. Počasi bo konec, za enkrat še glih je.

2 komentarja:

  1. Živijo!
    Oprosti, ampak zakaj potem sploh imaš juho, če je iz kocke? Saj se ji lahko odpoveš? ajz uporabim kocko le v skrajni sili za zalivajne rižote ipd..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljena,
      dobro vprašanje. Seveda se lahko juhi odpovem, a navada je železna srajca. Vsaj tako pravijo. ;)
      Verjetno bom res te kocke uporabila pri drugih jedeh, ali pa bom občasno pozabila, da niso okusne za juho, po bom še enkrat juho skuhala. ;)
      Hvala za nasvet.

      Izbriši