torek

Jedilnik, 26. 11. 2013

Danes:
  • goveja juha
  • omleta
  • rdeča pesa
JUHA
Včeraj sem skuhala zelo dobro govejo juho in seveda sem si pustila nekaj še za danes. Dodala sem samo korenček, nekaj govedine pa je tudi včerajšni ostanek. Zasipala pa sem z domačimi rezanci. In seveda sem dodala še drobnjak.
Juha je počasi vrela, meni pa je bilo najbolj luštno gledati svojega sina, kako on tudi "kuha" s svojim lončkom in kuhalnico. Bom vzgojila dobrega kuharja. ;)

OMLETA
Tokrat nisem kuhala razkošno, a kosilo je bilo kljub temu odlično. Pripravila pa sem čisto enostavno omleto s pršutom, gobicami in sirom. 
Rezine pršuta sem narezala na koščke, sir sem naribala. Gobice sem narezala na koščke in jih na hitro popražila ter začinila s peteršiljem.
Vsakemu sem pripravila svojo porcijo. Za enega sem uporabila dve jajci, ki sem ju posolila in razžvrkljala. Maso sem vlila v segreto ponev in ko je zakrknilo sem na eno polovico nadevala pršut, gobice in sir ter prepognila. Še kakšna minutka in omleta je romala na krožnik.
Zraven sva seveda jedla kečap; navada, ki sem jo jaz pobrala v ZDA. Tam sem pa res ogromno kečapa požrla, nikoli prej in nikoli kasneje ga nisem. Ampak k omleti pa paše. Vsaj meni.
Sinu pa sem jajčko na oko pripravila, kako rad je šele on jedel. Vidim, da je po meni. ;)

RDEČA PESA
No, tu glih nimam kaj dosti za napisat. Rdečo peso sem kupila in jo servirala zraven namesto solate. Zelo je bila dobra in zelo je pasala k omleti. 
Za posladek pa smo si privoščili še višnjev kompot. Domači. 

2 komentarja:

  1. OMLETIKAAAAAAAAAA, meni tako ljuba. Jaz sicer naredim iz enega malega jajčka. Popražim čebulo, PIVKA posebno klobasico ali pa kakšen pršut, čajno (po želij), prelijem maso preko in lepo na močnem ognju zapečem do lepo rjave barve. Posipam mešanico začimb, dodam peteršilj nato pa odstranim iz ognja, lepo zvijem v palačinko, dam nazaj na ogenj in počakam da se vse sprime. Nato pa na polovičko in lepo na popečen ržen toast. Ena polovička ima zraven gauda sir, druga pa kakšen ajver in gorčico.
    To je moja večerjica, katero grickam počasi, uživam, zraven srkam ali čaj ali pa kavovino in se izgubljam v zgodbah AGATHE CHRISTIE. Joj, joj, ŽIVLJENJE JE LAHKO TAKO LEPO!!!

    Drugače pa danes pri meni ŠOLSKI ČUFTI ter DOMAČA POLENTA; dam novo priložnost, da vidim kako in kaj. Kajti, roko na srce, še sedaj imam tisti lesk v očeh ko pomislim na določene šolske jedi. Nikoli še noben ni naredil boljšega šmorna, kurje obare z knedelci ali pa čufteke.
    Me zanima če je to samo spomin ali pa bom res dol padel.
    Danes s polento, ker se mi ne lušta pire. Ga bom za jutri prišparal...

    Pa vi? Kakšno mnenje imaste o šolski prehrani. Se mi zdi da v zadnjih letih zelo napreduje iz pogleda ZDRAVE in URAVNOTEŽENE prehrane, čeprav lahko pogledava naju pa vse kar sva pojedla v mladih letih, pa sva še vedno tukaj in noben nima vnetja prebavnega trakta zaradi bele moke, prežganja, gostitve omak z moko itd.
    Drži?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Omleta je res dobra, čeprav jo ponavadi delam za zajtrk (mogoče 1x/mesec). Takrat naredim eno porcijo za oba. Za kosilo pa je potrebno malo več, da se najemo.

      Od šolske hrane se spomnim samo malic, kosil nikoli nisem imela.
      V tistih časih smo večinoma jedli kruh z namazom ali občasno klobaso (ki je jaz nisem imela rada). Redkokdaj smo dobili čorbo (tako smo rekli zelenjavni juhi s koščki mesa in testeninami), ki pa je nismo imeli radi. Najbolj zakon pa je bil makaronflajš. Za mene brez zeljne solate.
      S šolskimi čufti se žal nisem srečala, tako da ne morem trditi, da so bili zelo dobri.
      Drugače pa vem, da odrasli gledamo na šolske malice drugače kot učenci. Sem to sama videla, ko raznih enolončnic niso hoteli jesti, čeprav so bile zelo okusne.
      In res je, da se zdaj vse šole trudijo za čimbolj zdravo prehrano. Ravno včeraj (se mi zdi) sem nekje na TV gledala prispevek o tem in kako je zdaj veliko več alergij med otroci.

      Izbriši