petek

Jedilnik, 8. 11. 2013

Vikend je:
  • juha
  • losos v smetanovi omaki
  • kruhovi cmoki
  • kuhana zelenjava
  • solata
JUHA
Kurja juha, domača, s korenčkom, zasipana z rezanci. Mi pač vsi radi jemo juho, smo se jo navadili.

LOSOS V SMETANOVI OMAKI
Tak se mi je luštal losos, pa da bi ga nekak v smetanovi omaki naredila in nisem bila čisto ziher, kako se tega lotit. Malo sem pobrskala po KulSlo in našla tale recept, a jaz sem delala po navodilih, ki sem jih našla med komentarji.
Tri lososove zrezke sem očistila (sem odstranila kožo), osušila in solila. Pokrov jena posode (zadnje čase še samo to uporabljam namesto pekačev) sem naoljila z olivnim oljem in notri nadevala lososa. Solila sem in prelila z mešanico sladke smetane in kopra. 
Pečico sem ogrela na 180 stopinj in pekla dobrih 20 min. Odlično. Za prste polizat dobro.

KRUHOVI CMOKI
Kruhove cmoke sem delala po tem receptu, ki je (vsaj za mene) zdaj preverjeno najboljši.
Kruh sem narezala na kocke. Čebulo in slanino sem tudi na drobno narezala. 
V ponvi sem najprej popražila čebulo, dodala slanino in kruh. Malo sem popekla potem pa dala v plastično posodo in pustila nekaj časa stati.
V šalici sem razžvrkljala jajce, dodala žličko kisle smetane in nekaj toplega mleka. Premešala sem in dodala popečenemu kruhu. Dodala sem še nasekljan peteršilj, sol in malo moke. Dobro sem premešala in mešanico zavila v folijo. 
Pisker vode sem segrela in v njem skuhala cmoke oz. rulado. Kuhano sem odvila in narezala na rezine. Zelo pašejo k smetanovi omaki.

KUHANA ZELENJAVA
Samo domača zelenjava: brokoli in brstični ohrovt je z mojega vrta, cvetača je z maminega. Edino bera je bolj slaba, zato je zelenjave bolj za vzorec.

SOLATA
Danes sem kupila kumare, tak da smo morkovo šalato jedli zraven. ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar