sobota

Jedilnik, 9. 11. 2013

Ponarejeno martinovo kosilo:
  • juha
  • pečene bedre
  • testenine z drobtinami
  • pečena rdeča pesa
  • solata
JUHA
Imela sem še nekaj juhe od včeraj, dodala sem korenček in skuhala. Zasipali pa smo si z zlatimi kroglicami in dodali drobnjak.

PEČENE BEDRE
Kupla sem dve celi bedri (no, moj jih je) in ena je bila ogromna, druga pa zelo majhna. Prav hecno je bilo za videt.
Bedri sem prerezala, da sem dobila na koncu štiri kose. Namazala sem jih z olivnim oljem, natrla s soljo in rožmarinom ter dala pečt. Pekle so se na 180 stopinj, skorajda eno uro. Pa proti koncu sem še žar funkcijo vklopila. 
Bilo so zelo dobro pečene, zelo okusne, pa še omakica se je fajn naredila, kar je meni zelo všeč.

BUČNE TESTENINE Z DROBTINAMI
Testenine z bučnimi semeni sem skuhala v slani vodi (5 minut) in jih odcedila. V ponvi sem raztopila maslo in na njem popražila dobro žlico drobtin. Dodala sem kuhane testenine in premešala. Dobro je bilo, ker se je ohranil okus testenin.

PEČENA RDEČA PESA
Peso sem obelila in narezala na kocke. Dala sem jih na alu folijo in prelila z olivnim oljem (z okusom po česnu in rožmarinu) ter solila. Dobro sem zavila v folijo in dala v pečico, da se je peklo istočasno z bedrcami. Mnjami.

SOLATA
Še en morek sem imela, ki sem ga tudi obelila in naribala. Dodala sem malo rumene paprike in česen. Začinila pa sem s soljo, bučnim oljem, kisom in vodo.

4 komentarji:

  1. NOM,NOM,NOOOOOM božansko. Just my type of food. Kako so drugače tile bučni široki rezanci? Se čutijo da so iz buč? Podobno kot da bi bučna semena jedel?
    Kje pa ste jih kupili? Domači iz kakšne kmetije ali so dosegljivi tudi navadnim smrtnikom? Bi namreč enkrat probal.

    Drugače pa super fino, hvaleženo preprosto kosilo. Svoj čas sem kar dosti tole rdečo peso pekel, sedaj pa ostajam pri vloženi, ker sem fanatik na njo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tile rezanci so zelo okusni in med kuhanjem zelo dišijo po bučnicah oz. praženih bučnih semenih. Nimajo pa tako močnega okusa po teh semenih, a se čuti.
      Kupila pa sem jih v Oljarni Središče ob Dravi. http://www.oljarna-sredisce.si/ Tukaj lahko kupiš razna bučna olja in izdelke iz bučnih semen. Kolikor gledam po njihovi strani, lahko tudi kar po netu naročiš. Poglej.

      Kosilo je bilo res slastno, in kot je moj rekel, ponarejeno martinovo kosilo: namesto gosi je bila kura; namesto mlincev so bile testenine; namesto rdečega zelja je bila rdeča pesa (oboje je rdeče). :)

      Nekaj rdeče pese je ostalo, pa sem jo kar za večerjo tako hladno pojedla, pa je tudi bila odlična.


      Izbriši
    2. BOŽANSKA JE JA. Jaz sem včeraj tudi imel eno takšno simpatično varianto MARTINOVE POJEDINE. Kaj čmo, tako je če sam živiš in s skromnostjo sedeš za mizo, a to toliko bolj ceniš. Super. Hvala za priporočeno!!

      Pa kar tako dalje!

      Izbriši
    3. Za enega kuhat zna biti včasih problem; še pomnim, kako je to. Meni je bolj pomembno, da sama z veseljem pripravim kosilo, pa čeprav ni tako fensi-šmensi kot v kakšnih restavracijah.

      Izbriši