ponedeljek

Jedilnik, 4. 11. 2013

Danes:
  • kurja juha
  • tortilje po mehiško
  • solata
  • sladica
JUHA
Že spet juha, kaj pa drugega. Nam paše; sinu dodam še kakšno zelenjavo, pa malo mesa, da ima dobro toplo kosilo. Tokrat sem pa juho zasipala z ribano kašo. Pa še drobnjak za povrhu.

TORTILJE PO MEHIŠKO
Osnova mi je ta recept. V ponvi na olivnem olju sem najprej popražila čebulo in česen. Dodala sem meso, solila in poprala. Ko se je podušilo, sem dodala zelenjavo s konzerve (grah, koruza, fižol) ter na kocke narezano rumeno papriko. Premešala sem. Pelate sem narezala na manjše kose in jih skupaj z omako dodala mesu. Začinila sem z origanom in baziliko.
Ko se je naredila fajn omaka, sem en del dala na stran (za sina), k ostalemu pa sem dodala suh čili. Premešala sem in pustila, da se je malo ohladilo in vsedlo. Zmešala sem kislo smetano z gorčico in pripravila pekač. Pečico sem vklopila na 180 stopinj.
Na pekač obložen s peki papirjem sem dala eno tortiljo in jo namazala z mešanico kisle smetane in gorčice. Na polovico sem dala mesno-zelenjavni nadev in čez naribala sir. Prepognila sem na pol. Enako sem ponovila še trikrat. Vsako tortiljo sem potem po gornji polovici namazala z namazom in čeznje podevala nadev in naribala sir.
Vse to skupaj sem dala v ogreto pečico in pekla še 15 minutk, da se je meso spet fajn pregrelo in da se je sir dobro raztopil. Odlično. Res. Še sinko je svojo mesno-zelenjavno porcijo z veseljem pojedel.
Zraven nisem pripravljala nobene druge priloge, ker je že ta jed sama po sebi dovolj nasitna. Najbolj paše zraven skleda solate. 

SOLATA
Ena velika skleda zelene solate z nekaj listi rdečega radiča. Dodala sem tudi česen in začinila z bučnim oljem. Kot po navadi.

SLADICA
Za sladico nisem nič pripravljala, ampak sem samo odprla domači višnjev kompot. Potrebno ga je pojesti, preden bo spet sezona višenj. ;) 
Zdaj se je že fajn prepojil in je zelo okusen. Ravno prav sladek. Mnjami.
Sem prav ponosna nase, da sem ga pripravila in da mi je že v prvo tako dobro uspel.


Najprej nisem nameravala dodati nobene glasbene podlage, a potem sem se spomnila na to pesem, ki po mojem paše k tej jedi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar