sreda

Jedilnik, 20. 11. 2013

Danes:
  • goveja juha
  • kisla repa s fižolo
  • popečena poli klobasa (polika)
GOVEJA JUHA
Po pravici povedano nisem nameravala danes juhe kuhati, a me je mesar pregovoril naj kupim goveja rebra, ker so zdaj v akciji. Pa sem te pač rekla ja. Pa je začel, da jaz sicer ne bi rabla juhe jest, ker sem že itak dovolj lepa. Oh, kak srčkano. Že navsezgodaj zjutraj sem dobila tako lep kompliment. 
Skuhala sem torej juho, zasipala pa sem jo z domačimi rezanci. Seveda sem si pustila nekaj še za jutri. Zdaj pa samo še moram razmisliti, kako se naj čimbolj elegantno rešim tistih jušnih kock, ki jih ne bi rada več uporabila.

KISLA REPA S FIŽOLO
Uh, se mi je zaluštala repa danes. Repo sem najprej malo oplaknila, da ne bi bila preveč kisla in jo dala v lonec. Dolila sem vodo, poprala in dodala lovorjev list. Počasi se je kuhalo en čas, proti koncu pa sem dodala kislo smetano in rjavi fižol iz konzerve. Dobro je bilo.

POPEČENA POLIKA
Moj dragi sine je včeraj od strica dobil poliko za darilo. Se splača včasih iti malo na obisk. ;)
Pa da ne bi predolgo se valjala po hladilniku, sem jo danes že kar pri kosilu nekaj porabila. Narezala sem jo na malo debelejše rezine, ki sem jih v ponvi na obeh straneh popekla. Slastno. Nečakinja še je prišla na kosilo in je izjavila, da sem danes skuhala najboljše kosilo vseh časov. Kaj nene polika vse naredi.
Ah ja, še malo govedine kuhane je bilo. Pa itak, da sem jo sama pojedla.
Pa še malo glasbene spremljave.

Ni komentarjev:

Objavite komentar