petek

Jedilnik, 15. 11. 2013

Petkovo kosilo:
  • goveja juha
  • pohane perutničke
  • pečen krompirček
  • zeljna solata
GOVEJA JUHA
Kuhat sem dela eno veliko govejo kost; dodala sem še korenček, peteršilj, čebulo in začimbe. Kuhano juho sem precedila in zasipala z razžvrkljano jajčko. Pa še malo drobnjaka za boljši žmah.

POHANE PERUTNIČKE
Perutničke sem razrezala in solila. Spanirala sem jih v moki, jajcu in drobtinah. Ocvrla sem jih v olju. Danes so bile tako velike, da nisva mogla vsega pojesti. 

PEČEN KROMPIRČEK
Krompir sem očistila in narezala na kocke. Dala sem jih na pladenj oz. pekač in dodala še narezan korenček, čebulo in peteršilj ter solila. Prelila sem z olivnim oljem z okusom rožmarinam in česna. Dala sem pečt na 200 stopinj za slabo uro. Mmm, je bil dober.

ZELJNA SOLATA
Solato sem naredila na čisto enak način kot včeraj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar