nedelja

Jedilnik, 3. 11. 2013

Nedeljsko kosilo:
  • zelenjavna juha
  • zrezek po dijonsko
  • ohrovtove krpice
  • solata
JUHA
Včeraj mi je ostalo nekaj malega goveje juhe s par koščki govedine. Tej juhi sem dodala zelenjavo (korenček, gomolj zelene, cvetačo, brokoli, brstični ohrovt) in malo pokuhala, da se je zelenjava malo omehčala. Servirala in potrosila z drobnjakom. Odlično. 

ZREZEK PO DIJONSKO
Ni to nič kaj komplicirana jed, kot bi kdo sodil po imenu. Dva kosa plečke (zrezka) sem solila, poprala in vegetala. Iz gorčice, strtega česna in kopra sem naredila namaz, s katerim sem namazala oba kosa mesa. 
V ponvi sem segrela olivno olje in popekla meso z obeh strani. Bilo je ravno prav popečeno, da je bilo še mehko. Gorčice nisem dala veliko, da ni bi okus preveč prevladoval.

OHROVTOVE KRPICE
Kupila sem eno manjšo glavo ohrovta, ki sem jo narezala na kose. Kocene sem odstranila. Narezane liste sem umila. Potem sem pa pustila, da se je posušilo.
V ponvi sem na olju popražila šalotko in jo odstranila (se mi je malo preveč zapekla) ter dodala narezano slanino. Malo se je popražilo, zatem pa sem dodala narezan ohrovt. Začinila sem (sol, poper, vegeta) in sladkala. 
Posebej sem skuhala krpice, ki sem jih odcedila in vsipala k ohrovtu. Malo sem še premešala in pustila, da se je še malo pražilo. Meni zelo okusna jed, še naš mali je z veseljem jedel.

SOLATA
Enako kot včeraj; pa še imam vsaj za dvakrat. Bomo zdaj solato jedli, tak da nam bo pri ušesih ven lezla. :) Ampak, dobra pa je.

Še malo glasbene podlage za današnje nedeljsko popoldne. Ponujam original in priredbo. Obe sta odlični. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar