nedelja

Jedilnik, 17. 11. 2013

Odlično nedeljsko kosilo:
  • porovo-krompirjeva juha
  • sv. zrezki v sladki omaki s pomarančo
  • vojvodinjin krompir
  • solata
JUHA
Za spremembo sem danes pripravila zelenjavno juho oz. natančneje porovo juho. Por sem kupila, domačega nimam. En je bil zadosti, ker je res ogromen. 
Ta beli del por sem narezala na rezine, en manjši krompir pa sem obelila in narezala na kocke. V loncu sem na olivnem olju popražila por in krompir ter zalila z vodo. Ko je zavrelo, sem dodala polovičko kurje jušne kocke. Kuhano sem pretlačla s paličnim mešalnikom. Dodala sem še malo mleka in servirala. Odlično.

SVINJSKI ZREZKI V OMAKI
Zdaj že en cajt nisem te jedi pripravljala in je res odlična. Kupila sem zrezke od ribice, ki je itak najboljše meso. Zrezke sem doma potolkla in solila. V ponvi sem jih na vročem olju popekla z obeh strani in predala na krožnik.
V isti ponvi sem popražila polovičko čebule in dodala mešanico kurje jušne osnove (druga polovica kocke, ki sem jo raztopila v topli vodi) in kečapa. V to sem dodala obeljeno in narezano pomarančo ter zrezke. Pustila sem še malo na štedilniku, na najnižji temperature,  da se je fajn prepojilo vse. Meni je to noro dobra kombinacija.

VOJVODINJIN KROMPIR
Ta krompir je zelo enostaven za pripravo, gledala pa sem po tem receptu. Dva malo večja krompirja sem narezala na kocke in dala v slano vodo ter skuhala. Kuhan krompir sem odcedila in pretlačila. Temu sem dodala dve jajci, žlico masla in muškatni orešček ter dobro premešala.
Z mešanico sem napolnila vrečko za dekoriranje in na pekač obložen s peki papirjem naredila takšne kupčke. 
Pečico sem segrela na 200 stopinj in dala pladenj vanjo. Pekla sem 10 minut. Krompir izgleda malo drugače in bolj zanimivo, pa še okusen je.

SOLATA
Spet sem nabrala domači repincl.

Pa še ena pesem iz mojih bolj zgodnjih najstniških let.

Ni komentarjev:

Objavite komentar