ponedeljek

Jedilnik, 28. 10. 2013

Danes:
  • juha z zelenjavo
  • kuhana hrenovka
  • ajdova kaša
  • kisla repa
  • solata
JUHA
Kuhat sem dala pol kokošje jušne kocke. Ker sem včeraj dobila še eno manjšo cvetačo, sem dala še to zraven kuhat, da je bila še boljša juha. Pa še par brstičnih ohrovtov sem not vrgla. Na koncu pa sva si po želji dodala še zlate kroglice.

KUHANA HRENOVKA
Ja, malo mesa pač mora biti pri našem kosilu. Hrenovko sem skuhala, zraven pa obvezno paše gorčica. Brez te pa res se ne da hrenovke jest. ;)

AJDOVA KAŠA
Zaluštala se mi je. Skuhala sem jo, dodala sem pol jušne kocke in en lovorjev list. Kuhano sem dala na stran. V ponvi sem popražila čebulo in dodala kuhano kašo, da se je malo popražila. Zelo okusno, čeprav sem je malo preveč naredila.

KISLA REPA
Od zadnjič mi je še malo ostalo, pa sem hotela porabiti, da mi ne bi bila hin. Pri meni so tudi take stvari možne. 
Repo sem skuhala, vodo sem začinila s poprom in lovorjevim listom. Naredila sem podmet (popražila sem čebulo, žličko moke in rdečo papriko) in ga zakuhala v repi, da je bila fajn gosta.

SOLATA
Solato sem naredila po sili razmer, ker glih ne paše k današnjemu kosilu. A imela sem preveč špinače, pa sem je nekaj naredila v solati. No ja, te sva pač jedla, čeprav bi bolje bilo, če je ne bi bilo.

2 komentarja:

  1. DOBRO, HVALEŽNO, PREPROSTO in SLOVENSKOOOOOO!!! Muaaaa objem v vaše konce in vsem 3em! KAKOPAK!! :D

    Glasbena podlaga pa....NO COMMENT.......ok, moram. BOOOOOOŽANSKA!!!!!!
    Moj omiljen KRESLIN. Immer und überall!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala. Sem vesela teh tvojih prijaznih kometarjev. Kar tako naprej. :)

      Kreslin je pa itak zakon. Še vedno.

      Izbriši