sobota

Piščančja pleskavica s kajmakom, popečen krompir, zelenjava in solata

Junij je tu:
  • juha
  • piščančja pleskavica s kajmakom
  • popečen krompir
  • zelenjava in solata
JUHA
Včeraj sem si že spet pustila jušno osnovo, danes sem jo pogrela in v njej skuhala gomolj zelene. Zakuhala sem z ribano kašo - kupljeno seveda.

PLESKAVICA
Kupila sem piščančje pleskavice in dve sem popekla; ostali dve pa sem dala v skrinjo za drugič. Takšna hrana je res fajn, ker je hitro pripravljena. Par minutk na vsaki strani. Ko sem ju dala na krožnik, sem na vsako dala žličko kajmaka, da se je fajn raztopil. Kak je to dobro. Res. Se splača probat.


KROMPIR
Mlad krompir sem narezala na pomfri, potem pa sem ga začinila z vegeto in oljem ter dala pečt za pol ure na 200 stopinj. Super, čeprav se že ta teden malo ponavljam.

ZELENJAVA IN SOLATA
Zraven pleskavice paše paradajz - Lušt, ker drugi ni tak dober; pa čeprav je dragi kar precej. Torej vsaki polovičko paradajza, pa vsak malo rdeče paprike, pa še vsak polovičko mlade čebule.
Solato s česnom pa sem pripravila ker mi je ostala od včeraj. Drugače pa je ne bi pripravila. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar