petek

Zelenjavna enolončnica

Samo ena malenkost danes:
  • zelenjavna enolončnica
JUHA
Danes sem imela prijateljice na obisku pa sem samo juho skuhala, nadaljevanje pa je sledilo v bližnji piceriji.
Za juho sem uporabila košček govedine in kurjo drobovino. Zraven sem dodala por (zelene dele), eno mlado čebulo, par peteršiljev s korenino (domačih, mladih) in ostale jušne začimbe. Počasi je vrelo več kot eno uro. Potem sem precedila in dodala korenček (narezan na kolobarje, seveda z domačega vrta) in stročji fižol. Malo je vrelo, potem pa sem dodala še cvetačo, brokoli, por (beli del) in grah (z domačega vrta). Še sem malo pokuhala, da je bila vsa zelenjava lepo kuhana. Govedino sem narezala na manjše kose in dodala v juho. Zraven sem postregala svež drobnjak in peteršilj ter kruh. 
Seveda sem pozabila slikat, tak da danes brez luštnih slikic :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar