ponedeljek

Popečen kare, ajdova kaša z gobicami in solata

Slastno kosilo:
  • juha
  • popečen kare
  • ajdova kaša z gobicami
  • solata
  • posladek
JUHA
Jušne osnove od včeraj imam toliko, da bova še dva dni ziher jedla. Mogoče sem tokrat res malo preveč skuhala. Je pa kljub temu odlična. Danes sem si nekaj dala v manjši pisker in dodala domač korenček, svež z vrta, ter ga pokuhala. Zakuhala pa sem tokrat ribano kašo. Pa drobnjak po vrhu kot vsaki dan.

KARE
Po dolgem času se mi je spet kare zaluštal, pa sem kupila dva zrezka oz. kareja. Doma sem ju potolkla in začinila (sol, poper in malo pecilnega; da se ne skrči). V ponvi sem potem to popekla z obeh strani. Na koncu je sicer zgledalo, kot da se je malo hotelo zažgat, vendar je bilo dejansko ravno prav popečeno. Zrezki so bili ravno prav sočni in mehki, da jih je bilo užitek jesti. Mnjami.

AJDOVA KAŠA Z GOBICAMI
Nekaj sem se igrala s sestavinami, nisem bila čisto ziher kako skombinirat, pa sem nekaj na blef. Na koncu pa je bilo tako dobro, da bi še več...še omako sem vso s kruhom pomazala, ker mi jo je bilo škoda pustit. :)
V lonec sem vsipala nekaj oprane ajdove kaše (približno 4 žlice za naju dva) in dolila jušno osnovo (saj veste, tisto, ki jo bova še en cajt jedla) ter dodala en lovorjev list. Kašo sem skuhala, nato pa jo nekaj časa pustila stati v loncu. Potem sem v ponvi popražila mlado čebulo in na manjše kose narezane šampinjone. Na hitro, pa kar oboje hkrati, da se ni čebula preveč popražila. Šampinjone sem rahlo solila in začinila s suhim peteršiljem. K temu sem dodala kuhano kašo, premešala in zalila s sladko smetano. Malo sem še pokuhala, potem pa nekaj časa pustila stati. Samo ne predolgo, da se ne ohladi. 
Kakšen fin kremast okus je bil. Oh in ah in sploh okusno. Ne morem prehvalit. Še moj je rekel, da mu je bilo zelo okusno, pa kaše sploh nima preveč rad. In to je poklon in še en dokaz več, da je res bila to odlična jed. Priporočam.

SOLATA
Samo zelena solata s česnom. Rukola se še se mi ni pomladila, da bi jo lahko rezala. Še malo. Počasi pa bo berivka pripravljena za rezanje. Komaj čakam. Špinačo pa bolj mojemu sinu pripravljam za kosilo. Zraven ostale zelenjave, ki jo dobi.

POSLADEK
Ja, danes še je posladek bil na jedilniku. Sicer kakšno uro po glavni jedi, ampak tudi takrat je pasal. Mogoče še bolj, ker se je kosilo malo poleglo.
Naredila pa sem nama sadno kupo. Malo domačih jagod, malo banane (ni bila domača), dosti sladoleda (tudi ne domačega) in za dekoracijo še čokoladne mrvice. Uh, smo se mastili. Še najin malček je z veseljem jedel sadje z raztopljenim sladoledom. Jah, poletje je tu. Končno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar