sobota

Popečen losos, pečen krompir, stročji fižol s porom in solata

Sobotno kosilo:
  • juha
  • popečen losos
  • pečen krompir
  • stročji fižol s porom
  • solata
JUHA
Včeraj sem si nekaj osnove pustila, tako da sem danes v tem skuhala korenček potem pa zasipala z rezanci. Za dekoracijo in boljši okus pa malo drobnjaka in peteršilja.

POPEČEN LOSOS
Spet sem dobila lušte po lososu in ga zato seveda pripravila. Danes sem ga samo popekla. Pred tem sem ga seveda očistila, kar pomeni, da sem odstranila kožo. Začinila sem samo s soljo in poprom (manj je več - začimb). V ponvi sem raztopila nekaj masla, dolila pa sem tudi olivno olje. V tej mešanici sem potem popekla lososove kotlete z obeh strani. Res je bilo dobro. Komentar: "Takšni losos je najboljši, ne delaj več na drugačen način...tako kot zadnjič." Očitno bom od sedaj naprej lososa samo še popekala. Te pa če je to kulinarični presežek al pa ne. :)

PEČEN KROMPIR
Tokrat sem ga eno jamico na vrtu izpraznila, da sva jedla moj domači krompirček. Res da še je droben, tak da bom ostalo še pustila pri miru, da se še bolj odebeli, ampak lušti so lušti in jih je treba zadovoljit. Krompir sem najprej seveda dobro umila in očistila. Par večjih krompirjev sem narezala na manjše dele in krompir obrisala do suhega. Dala sem ga na pekač in začinila z vegeto in prelila z olivnim oljem. Dodala sem narezano mlado čebulo in tri stroke česna (neolupljene). Vse skupaj sem dala v ogreto pečico na 200 stopinj. Peklo se je že en čas, ko sem se spomnila da imam v zamrzovalniku kurjo maščobo od domače kure. Pa sem en kos dodala krompirju za boljši žmah. Se pozna razlika. Vse skupaj se je peklo ...mmmm... nekaj več kot pol ure...nisem več ziher. V glavnem tak dolgo, da je pečeno bilo. Pa odlično, mlad krompir, domači, ka še te češ lepšega....

STROČJI FIŽOL S POROM
Tudi fižol imam z domačega vrta, da se pohvalim. Fižol sem umila in natrgala na manjše kose. Skuhala sem ga v slani vodi in odcedila. V ponvi sem na maslu popražila na drobne kolobarje narezan por. Popraženega sem odstranila na eno stran ponve, na drugo pa dodala dve žlički drobtin. Ko so se malo popražle, sem nanje vsipala fižol in premešala. Potem pa sem še vse skupaj s porom premešala. Dobra kombinacija je ratala, pa dobro je bilo za jest. Res.

SOLATA
Zelena solata + špinača + česen. Vse domače ... z našega vrta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar