torek

Kapeleti s polivko in solata

Samo zame:
  • juha
  • kapeleti s polivko
  • solata
JUHA
Ja, tista od včeraj. Pa je še vedno tako dobra kot včeraj. Segrela sem in dodala zlate kroglice. Niti se nisem spomnila na korenček ali drobnjak. Pa je glih tak bila ok. Glavno, da je nekaj toplega.
TESTENINE
Še od zadnjič sem imela kapelete, ki sem jih morala porabiti. In ker imam/sem imela danes sama kosilo, sem se odločila pač to porabiti. Zraven pa sem naredila polivko iz suhega paradižnika in pršuta. 
V ponvi sem na olivnem olju najprej popražila eno mlado čebulo narezano na kolobarje. Potem sem dodala strt česen in skoraj takoj zatem še na manjše kose narezan suh paradižnik. (Zdaj sem porabila vso zalogo in bo treba iti spet v nabavo.) Malo se je podušilo oz. popražlo, potem pa sem začinila še z baziliko (suho). Da pa ni glih brezmesno, pa sem dodala še na trakove narezan pršut. Malo se je popražila, potem pa sem zalila z vodo, v kateri so se kuhale testenine. Da je te bilo bolj sočno. Za na konec pa sem dodala še žličko kisle smetane. Testenine sem odcedila in jih vsipala k omaki ter malo počakala, da so se fajn prepojile. Zelo dobro.

SOLATA
Zelena solata s česnom. Še malo pa bo berivka. Ta vikend bo verjetno že dovolj velika.

2 komentarja:

  1. NJAM,NJAAAAM,NJAAAAAAAAAAAAM. Saj veste zakaj a ne? TORTELINEKI!!! in seveda pršut. Bolj ITA. ne gre. PERFEKTNO!
    Tudi jaz tako porabim pršut, če gre proti koncu. Kombinacija mi je res res PERFEKT.

    To je bistvo kuhinje. Da improviziramo in v današnjih časih nekaj na hitro pripravimo ter ne posegamo po FAST FOOD variantah.

    Pri juhici pa mi je zadnji stavek, NAJBOLJŠI!
    Samo da je toplo... in to kljub temu da termometer že poka od vročine :D
    Se strinjam! Juhica je super v tem času, saj se telo tako bolje hladi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Juha je dobra v teh dneh tudi zaradi tekočine. Že itak premalo pijemo, tako pa vsaj nekaj tekočine dobimo.
      Res je veliko jedi, ki jih lahko na hitro pripravimo. Testenine in polivke pa so itak pri tem najboljše, saj imamo lahko v pol urah kosilo pripravljeno in pojedeno. :)

      Izbriši