petek

Pečena rebra, polenta in solata

Na zadnji majski dan:
  • juha
  • pečena rebrca
  • polenta
  • solata
JUHA
Od včeraj sem si pustila jušno osnovo, danes pa sem spet dodala korenčke, gomolj zelene, malo že kuhane ajdove kaše in še malo zlatih kroglic, da je bilo bolj gosto. Za povrhu pa še domači drobnjak.

PEČENA REBRA
Kos reber sem nasolila in poprala ter dala za pol ure v hladilnik. Potem sem ga dala na pekač, dolila nekaj vode in dala v pečico ogreto na 200 stopinj. Po eni uri, sem rebra narezala na kose in jih zalila z včerajšnjo bbq omako. Nisem hotela včeraj stran vrečt, pa sem jo pač danes na ta način uporabila. Po še pol ure pečenja, so bila rebrca perajt. Zelo okusno.

POLENTA
Skuhala sem polento po navodilih, kuhani polenti pa sem dodala popraženo slanino in rdečo papriko ter sir. Sicer se na koncu ni glih kaj okušalo, da bi bili kakšni dodatki, ampak omaka od reber pa je zelo pasala zraven.

SOLATA
Zelena solata z rukolo.

4 komentarji:

  1. MMMM, za dušo privezat! MLJASK. Sicer pa, povej če ni res, da ob teh zadnjih dnevih takšnega vremena, carkljanje s PERFEKTNIMI domačimi juhicami (seveda kroglice,en del HRUSTLJAVE, drugi del NAPIHNJENE, ne smejo manjkat)prav blagodejno deluje na dušico. Sploh ko takoooo fajn pogrejejo. In ko daš tisto žlico vroče, doma pripravljene juhice v usta, (pa poper ne pozabit) si najbolj happy person daleč naokoli. Skozi glavo pa slike neke daljne preteklosti.
    Brrr, ko samo pogledam proti Pohorju in sivi kučmi katero ima, me vse te tvoje juhice kar pogrejejo!

    Vidim pa, da imate radi tekoče žgance. Sam pa OBOŽUUUUUUUUJEM čvrsto polento in vedno delam iz koruznega zdroba ono pravo, old school, polento, katero moraš mešat in mešat at least 8min :). Komu se da, se da a ne? Hihi.
    O rebercih pa ne bom izgubljal besed, ker že imam itak preveč sline v ustih :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Vreme je zadnje čase res primerno za kakšne juhice in enolončnice. Pa tudi drugače paše malo tople juhce; kot pravi moja mama: "Župa je najboljša za želodec." Pa še res je.

    Tokrat so mi uspeli preveč tekoči žganci; mi je poletne zmanjkalo, ko je že bila voda zasipana, tak da nisem morala nič naredit. Pa ja, mi je polenta bolj taka mehka všeč. Drugače pa je instant zakon; hitro perjat.

    Pa veliko kulinaričnih užitkov ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vaša mama je zlata vredna! (kar pa že veste)

    Ah kje instant. Imam pomisleke pred vsem kar ima predznak "instant". Nekoč JA, danes pa me tako vleče nostalgija, moja pokojna nona z njeno kuhalnico in vmešavanjem pravega koruznega zdroba, ter meni tako ljubi ITALIJANI (zaljubljen) kjer je izven mest ter na podeželju še vse takooo orientirano na kulinariko in nedeljska druženja z DRUŽINO, da kuham čimbolj "old school" in naravno.
    Je pa res...mešat,mešat,mešat.No, vsaj za krvi obtok je dobro, če ne drugo :D

    OdgovoriIzbriši