torek

Piščanec s parmezanom, riž in solata

Malo drugače:
  • juha
  • piščanec s parmezanom
  • riž
  • solata
JUHA
Tokrat sem uporabila kar zelenjavno jušno kocko oz. polovičko. Dodala sem še korenček in gomolj zelene. Na koncu pa se mi ni dalo nič drugega, kot zlate kroglice dat not.

PIŠČANEC S PARMEZANOM

To je bolj tak ameriška jed oz. jaz sem jo tam prvič jedla. Včeraj sem dobila idejo, da bi lahko to danes pripravila, zato sem na netu poiskala recept. Kupila sem ene manjše piščančje prsi (file) in jih dobro potolkla. Narezala sem na dva zrezka, ki sem ju posolila in poprala. Zrezka sem nato spanirala (moka / jajce / drobtine+parmezan) in na hitro ocvrla v olivnem olju. Potem sem jih dala v jena posodo (pokrov) in nanje nadevala kose mocarele, prelila z paradižnikovo omako (Mini Cubetti) + kečap (sem skupaj zmešala, ker je same omake bilo premalo). Po vrhu pa sem potrosila še parmezan in prelila s par kapljicami olivnega olja. Vse to sem dala v pečico ogreto na 200 stopinj, in sicer 15 min. Meso je zelo okusno in sočno. Dosti boljše kot samo ocvrto meso. Priporočam.

RIŽ
Baje, da se poleg tega piščanca jedo testenine. Ampak jaz sem jih skuhala že včeraj, tako da sem danes skuhala riž. Pa je glih tak dobro pasal zraven.

SOLATA
Zelena solata in rukola. Z domačega vrta. Zraven pa sem dodala malo popečene slanine. Le-ta se mi je (ne vem zakaj) malo skup sprijela, tak da se ni glih najbolj občutla. Pač porabiti sem jo hotela, preden ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar