nedelja

Lososovi kanapeji

Danes sem za obisk pripravila lososove kanapeje, ki sem jih delala s svežim lososom. Najprej sem morala lososa nekako "obdelati" in po nasvetu sem jih spekla.

LOSOS
V stekleno ponev sem najprej dala nekaj masla in olivnega olja. Na to sem položila rezine limone in nanje lososa. Vse sem poprala, solila in posula z rožmarinom. Dala sem pečt za skoraj pol urce na 180 stopinj. Vmes sem dolila še malo vode in s tem polivala. Pečene sem potem pustila kar v ponvi, da so se ohladili.

KANAPEJI
Pripravila sem tri vrste kanapejev:

Kanapeji s kumarico: 

Gladko kumarico sem naribala na debelejše kolobarje. Zmešala sem kislo smetano s sirnim namazom Philadelfija in česnom. To sem potem nabrizgala na kolobarje kumarice. Na vse skupaj sem položila košček lososa. Na koncu pa sem potrosila še s suhim koprom za dekoracijo. 

Kanapeji s črnim kruhom:
En kotlet lososa sem nadrobila in dodala sirni namaz, svež nasekljan peteršilj in mlado nasekljano čebulo. Vse sem dobro premešala in namaz nadevala na koščke kruha. Okrasila sem z majhnimi rezinami čebule in kumare.


Kanapeji z bagetko: 
Kruh sem narezala na kose in jih namazala z majonezo. Na vsak kos sem dala nekaj sveže rukole in kos lososa.



Vsi kanapeji so bili odlični, vendar so bili najboljši (po mnenju gostov) kanapeji z bagetko.

Ni komentarjev:

Objavite komentar