nedelja

Puranji žur, kapeleti in solata

Čiščenje hladilnika:
  • kurja juha
  • puranji žur 
  • kapeleti
  • solata
JUHA
Včeraj mi je mama dala domačega pišeka in drobovino, tak da sem nekaj drobovine uporabila za ta pravo piščančjo (še je bil bolj mladi picek) juho. Kuhat sem dala vrat, pa eno taco, pa ena jetrca + jušno zelenjavo (korenček, por, čebula, peteršilj, luštrek) + začimbe (sol, poper, vegeta, majaron, timijan, zelena, koriander) + ogromno vode (bo še nekaj juhe ostalo). Na koncu sem precedila in en del juhe zasipala z rezanci. Za poslastico pa še domači, sveže narezani drobnjak.

PURANJI ŽUR
Tokrat sem spet nekaj po svoje naredila osnovno variacijo recepta za piščančji žur. Puranje meso sem narezala na manjše kose, ki sem jih v ponvi na hitrco popekla. Meso sem porazdelila po keramičnem pekaču. V ponvi sem potem še popražila mlado čebulo in jo potresla po mesu. Nato sem v ponvi popekla še na večje kose narezane šampinjone (pa na hitro in na vročini, da je kao žar varianta - recimo) in jih porazdelila po mesu. In na zadnje sem v tej ponvi popekla na kose narezano panceto ter jo porazdelila po mesu. Dodala sem še na koščke narezan suh paradižnik in prelila s sladko smetano. Za povrhu pa še pršut, malo parmezana in rezine Edamca. Za na konec pa še v pečico za 25 minutk na 180 stopinj. Ker nisva šla takoj jest, sem pustila še nekaj časa v izklopljeni pečici, pa se je sir malo preveč zapekel. A še je kljub temu bilo več kot odlično.
Zakaj čiščenje hladilnika? Ker sem morala porabit puranje meso (iz zamrzovalnika sicer), pršut, panceto, sir, sladko smetano.
Zelo, zelo slastno in s kruhom pomazano.

KAPELETI
Nekaj malega zraven. Nisem jih dosti skuhala. So pa pasali zraven. Aja, pa s sirom so bili.

SOLATA
Zelena solata s česnom.

7 komentarjev:

  1. KURJE TACE, HRBET jaaaaaaaa. Za glodanje in za PRAVO DOMAČO JUHICO!! I likeeeeee. :D
    Tortelineki!!! Joj, joj, tile pa meni takoj prebudijo NOSTALGIČNE spomine, tradicijo in prebivanje v sindikalnih apartmajih v MIHOLAŠČICI (Cres). Še sedaj se spomnim kakooooo sem oboževal, ko so bili za kosilo tortelini (v tisti mali vrečki po 250g. Ali je bilo 500g?. Vrečka je bila temno rjava z oranžnim robom. Mislim da...) in NIKOLI jih nisem imel dovolj.
    Se spomnim kako sem si rekel, da ko bom odrasel, da si bom CEEEEEELO vrečko sam privoščil! Hihihi xD

    Solate pa so pri vas vedno takooooo slastne. Joj, joj. NOOOR sem na soljatke!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Boš moral enkrat probat; da zadostiš svojim otroškim željam. :) (Tu bi zdaj pasal oni smeško, ko se valja po tleh od smeha.)

      Izbriši
    2. RES JA! Dober je. Hihi.
      Enkrat pa res ja. Rad bi pa se jih naučil sam delat. Tisto "zavijanje" bi edino lahko bil rahel problem :D
      Ampak, odkar sem prebral knjigo 2 POŽREŠNA ITALIJANA pol pa, ko so naredili še serijo po tej knjigi, sem pa se DOKONČNO zaljubil v ITALIJO.
      Vse mi je blizu pri njih; od navdušenja nad dobro hrano, do pomena družine!
      Res toplota izžareva pri večini ljudi. Seveda se najdejo tudi posebnežni...

      Izbriši
    3. Domače testenine....imela en čas željo, a se nikoli nisem lotila. Zdaj pa itak nimam časa...

      Izbriši
    4. VečX naredim. Sila preprosto in HITRO!! Verjami, časa imaš! Le probaj in uživaj v nečem tako božanskem kot so HOMEMADE TESTENINE!!! Jajčne, bogate, okusne!!

      http://www.youtube.com/watch?v=C0XVDpPBHho

      PA DOBER TEK!

      Izbriši