ponedeljek

Makaronflajš in solata

Ponedeljkovo kosilo:
  • juha
  • makaronflajš
  • solata
JUHA
Jušna osnova od včeraj + korenček + gomolj zelene + zlate kroglice + drobnjak.

MAKARONFLAJŠ
Najprej sem v ponvi popražla mlado čebulo, nato pa sem dodala na manjše kose narezano sv. meso. Začinila sem s soljo, vegeto in suhim peteršiljem. En čas sem pražla, potem pa sem dodala paradižnikovo omako (Mini Cubetti) in dolila malo vode. Spet se je malo pražlo, na koncu pa sem dodala kuhane makarone. Servirala sem in potrosila z domačim drobnjakom.


SOLATA
Zelena solata + rukola + redkvica.

2 komentarja:

  1. Nostalgija!!! Sicer ne vem kako ga vi pripravite, a sem mnenja, da ga ni čez OSNOVNO ŠOLSKEGA!Še pomnite? To so spomini, hojeje. BOŽANSKI in tako PREPROSTI! Superca

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za šolskega se več ne spomnim; postopek za mojega pa je opisan :) Je pa to res eno simpl kosilo.

      Izbriši