petek

Juha, žemeljšak s slanino in sirom, paradižnikova solata

Porabimo ostanke:
  • juha
  • žemeljšak s slanino in sirom
  • paradajzova solata s poli klobaso
JUHA
Včeraj sem si pustila jušno osnovo, ki sem jo danes samo pogrela in dodala zlate kroglice. Še na korenček sem pozabila, da bi ga dodala. Da niti ne omenjam drobnjaka.

ŽEMELJŠAK oz. KRUHOV NARASTEK

Kot prvo moram povedati, da sem včeraj popoldan za prigrizek pripravila tople sendvičke po naslednjem postopku: toast sem namazala s kečapom in potrosila z origanom. Na vsak kruh sem položila rezino šunke, košček lokavške pancete in košček mocarele. To sem prerezala na pol, da sem dobla dva trikotnika in dala pečt. Bili so zelo okusni, a jih je vseeno veliko ostalo. In seveda se mi je to smililo stran vrečt. (Na sliki so kruhki še preden sem jih dala pečt. Kasneje sem jih pozabila slikat.)
Danes sem razmišljala kaj bi s tem in sem se spomnila na žemeljšak. Imela sem še nekaj ostankov belega kruha (skorja, škrajci) in vse to sem lahko porabila. 
Torej bel kruh in sendvičke sem razrezala na kocke in dala v skledo. Zraven sem dodala še več na koščke narezane pancete. Zmešala oz. razžvrkljala sem tri jajca, dodala eno zvrhano žlico kisle smetane in sol. S tem sem prelila kruh in dobro premešala. To sem potem dala v okrogli pekač in počez nadevala rezine sira (Edamec). Dala sem pečt za pol ure na 180 stopinj. Proti koncu sem znižala temperaturo, da se sir ne bi preveč zapekel. Super je bilo; kljub temu da so bili ostanki:)

SOLATA
Imam Lušt, ta pravi paradajz. Narezala sem tri velike paradajze, dve mladi čebuli in veliko rezin poli klobase. Začinila sem z bučnim in belim oljem, soljo in vodo. Dobro sem premešala in servirala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar