četrtek

Juha, mesni polpeti, pečen krompir, popečene paprike s kajmakom in solata

Rojstnodnevno kosilo:
  • kurja žup'ca
  • mesni polpeti
  • pečen krompirček
  • popečene paprike s kajmakom
  • solata
JUHA
Mama mi je včeraj dala en kos ta prave domače kure, ki sem jo danes dala kuhat. Zraven pa korenček, pa zeleno, čebulo, peteršilj, luštrek, sol, poper, majaron, timijan. Počasi je vrelo dve uri, ker je kura bla res stara. Potem pa sem precedila in zasipala z ribano kašo. Res je bila dobra in prav mastna. Meso pa se je potem tudi pojedlo.

MESNI POLEPTI
Mleto meso (mešano) sem zmešala z belim kruhom (namočenim v mleko), peteršiljem, jajcem in začimbami (sol, poper, vegeta). Pa še čisto malo drobtin sem dodala. Dobro sem premešala, potem pa sem si z mrzlo vodo zmočila roke in oblikovala polpete. Le-te sem popekla v ponvi. Zelo okusno in sočno.
Mojemu dragemu, ki je jedel kasneje, pa sem pripravila pečen krompir in piščančja ražnjiča.

PEČEN KROMPIR
Krompir sem umila in narezala na manjše dele. Začinila sem s soljo, vegeto in svežim peteršiljem. dodala sem eno mlado čebulo in prelila z belim oljem. Zraven pa še mastni del kure, iz tega se je namreč tudi izcedila mast in dodala dober okus krompirju. Aha, pekla sem na 180 stopinjah eno uro. Potem sem izklopila pečico, pekač pa sem pustila notri, da je ostal krompir topel.

POPEČENA PAPRIKA
Pred par dnevi sem jo delala in bila tako navdušena, da sem jo morala danes še enkrat naredit (treba se je malo pocartati za roj. dan). Že včeraj zvečer sem popekla papriko (v pečici) in jo očistila. Čez noč sem jo pustila v hladilniku. 
Danes sem pripravila nadev (kajmak, drobnjak, česen) s katerim sem napolnila paprike in jih dala v pečico, potem ko je že bila izklopljena, da se je sir raztopil. Slastno.

SOLATA
Zelena solata in rukola z vrta. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar