torek

Ocvrto piščančje meso, polnjeni šampinjoni in solata

Ko ni vode:
  • juha
  • pohane piščančje plečke
  • polnjeni šampinjoni
  • zelena solata
JUHA
Danes, ravno v času kuhanja kosila, ni bilo pri nas vode. Malo je nerodno skuhati kakšne jedi brez vode, a se da. Še posebej, kadar imaš kaj v naprej pripravljeno. Tako sem imela še od včeraj jušno osnovo, kateri sem dodala korenček in jo zasipala z rezanci. Kljub temu, da ni bilo vode, sva imela dobro juho za začetek.

POHANE PLEČKE
Gornjemu delu bedre mi rečemo plečka. Ne vem, kako se "strokovno" temu reče. Pa saj ni važno. Imela sem štiri v skrinji in sem jih včeraj vzela ven, da so se odtalile. Danes sem jih pa pripravila. Najprej sem vsako na spodnji strani zarezala do kosti in potolkla. Tako se malo meso stanjša in se prej ocvre. Začinila sem samo s soljo in poprom, dodala sem tudi malo pecilnega. Pripravla sem si paniranje moko / jajce + malenkost mleka / drobtine + parmezan. Najprej sem meso pomokala, nato pomočila v jajcu in nazadnje povaljala po drobtinah. Skoraj takoj za tem pa v vrelo olje. Pri paniranju sem si umazala samo eno roko; drugo sem morala imeti čisto, saj ni bilo vode, da bi se umila. Levo roko sem si dobro zdrgnila z moko in tudi to, za silo očistila. 
Še dobro, da za cvrenje ni potrebno imeti vode, tako sem brez problema pripravila načrtovano jed.
Okrasila pa sem z limono, baje da paše k pohanemu mesu. 

POLNJENI ŠAMPINJONI
Sprva sem hotela pripraviti ajdovo kašo z zelenjavo, a brez vode jo je bolj težko skuhati. Čisto slučajno, čisto nič po planu, sem danes v Sparu kupila sveže šampinjone. Pa razmišljam kaj narediti namesto ajdove kaše in začnem čistiti šampinjone, pa dobim dobro idejo. Kaj pa polnjeni šampinjoni? Za to pa res ne rabim vode. 
Šampinjone sem najprej očistila, bate sem vrezala ven in klobučke dala na stran. Bate sem narezala na manjše kocke. V ponvi sem na maslu najprej popražila na drobno narezano mlado čebulo, potem pa sem dodala še narezane bate. Začinila sem s soljo, poprom in peteršiljem. Pred koncem sem dodala žličko drobtin.
Klobučke sem po zunanji strani namazala z olivnim oljem in dala na s peki papirjem obložen pekač. V vsak klobuček sem dala nekaj pripravljenega nadeva, potrosila s parmezanom (bolj malo) in pokrila s kosom edamca. Dala sem pečt za 20 min na 180 stopinj. Slastni so bili, samo premalo jih je bilo. Bi še kakšnega snedla zraven. :)

SOLATA
Božja previdnost ali pa sreča, karkoli je bilo solato sem imela, ker sem že dopoldan šla po njo na vrt in jo narezala ter umila, ko smo še imeli vodo. Tako sem jo lahko pripravila zraven tega okusnega kosila. Dodala sem ji samo česen, bučno olje, sol in kis. 

Pomanjkanju vode navkljub, sem pripravila izvrstno kosilo. 

2 komentarja:

  1. Bravo. TO JE TO, kar kuhanje dela posebno in z dovolj volje in "iamgination" prav nič težavno.
    Improvizirali ste in pričarali raznoliko in verjamem da za vas 3. ZELO ZELO DOBRO KOSILO. No, v slednje sploh ne dvomim.
    Jaz kar rečem kurja bremza, pa naj bo zgornji ali spodnji del :D

    Res res že dolgo nise jedel pohanega in ni čudno , da se mi na vašem blogu vedno vlijejo sline.
    Naslednjič si na kmečkem turizmu naročim pohano. Hihi.
    Njam

    Kar tako dalje z objavami. Ideje vedno prav pridejo.

    Včeraj ste tudi prav fino papcali. Domača pizza...čeprav domačo delamo sila, sila redko in jo lahko priredimo "po svoje", mi je še vedno IZ KRUŠNE PEČI v kakšni pizzeriji NAJ NAAAAAAJBOLJŠA. Rečite kar želite, a SLOVENCI defintivno OBVLADAMO peko pizze, ter kombiniranje okusov!!!NJAM NJAM

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za pohvale, to vedno rada slišim. :)

      Ja, pri kuhanju mi je najbolj všeč improviziranje. Pač narediš nekaj iz sestavin, ki jih imaš na voljo. Zato raje kuham kot pečem. Pri peki peciva je treba biti natančen, drugače ni dobro. Pri kuhanju raznih jedi, pa lahko kaj po svoje dodaš ali odvzameš ali prilagodiš količino. Pa nobene jedi ne rabiš vedno enako narediti; vedno se da kaj spremeniti z eno samo malenkostjo.

      Pohan pišek tu pa tam pa prav paše. Še posebej ko je paniranje tak fajn hrustljavo in oh in sploh. Kosilo je bilo res odlično, ampak za našega najmlajšega pa še neprimerno. On je samo juhco papcal.

      Pica s krušne peči pa je res najboljša. Nobena domača ni tako dobro, razen če je spečena v krušni peči. :)

      Izbriši