sreda

Kuhana hrenovka, umešana jajčka, popečeni šampinjoni, kuhana zelenjava in solata

Samo zame nekaj dobrega:
  • kuhana hrenovka
  • umešana jajčka
  • popečeni šampinjoni
  • cvetača & brokoli
  • kumarica v solati
KUHANA HRENOVKA
To res ni nobena umetnost. Pač daš en par hrenovk v vodo in zavreš. Jaz ponavadi pustim nekaj minutk da vre, čeprav piše v navodilih segrevanje do vretja. Kljub vsemu, hrenovke so dobre tu pa tam. Še najboljše pa so kuhane. Pa zenf poleg. 

UMEŠANA JAJČKA
V ponev, v kateri sem pred tem že nahitro popražila šampinjone, sem ulila dve razžvrkljani jajci. Jajci sem solila in dodala en suh paradižnik narezan na drobno. To še preden sem vlila v ponev. Potem sem mešala, na koncu pa sem dala gor še rezino edamca in premešala, da se je sir dobro raztopil. Slastno.

POPEČENI ŠAMPINJONI
Šampinjone sem narezala na manjše kose. Tudi mlado čebulo sem narezala na drobno. V ponvi sem na olju popražila čebulo potem pa dodala šampinjone in jih na hitro popekla. Začinila sem samo s soljo in peteršiljem. 

CVETAČA & BROKOLI
Oboje skupaj sem skuhala v slani vodi, da sem imela še malo vitaminčkov pri kosilu.

SOLATA
Kumarico sem naribala in jo začinila (česen, sol, poper, bučno olje, kis, voda) ter premešala. 

4 komentarji:

  1. POLETNA KLASIKA! Tudi sam večX poleti naredim kaj takšnega. Vse kar telo rabi na krožniku + raznolikost barv + na hitro pripravljeno a ob enem še vedno okusno in vredno vsakih ust. Pa najsi bodo to michellin usteca ali pa usteca preprostega/delovnega kmeta.

    Super.
    Le hrenovke jaz kupujem SLIM FIT ali pa LUMPI z O3 dodatki...
    Tudi konjske so fine, čeprav v teh časih....

    OdgovoriIzbriši
  2. Tokrat ti bom na zadnjo poved prvega odstavka odgovorila z naslednjim citatiom iz knjige Na konici noža (Saša Veronik):
    ”Pogosto slišim pogovore, ko nekdo zatrjuje, da "rad dobro je". To se potem razume, kot da imamo opraviti s človekom širokega obzorja, ki ve, kaj je življenje. Ta "rad dobro jem" lahko pomeni tudi lastnost nekoga, ki se spozna na užitke. Nemara pa pomeni, da je v primerjavi z nami preostalimi bolj omikan, ker "on rad dobro je", mi pa nimamo pojma? Res ne vem, kaj vprašani s tem menijo. Ali rad dobro je, ker hodi v gostilne in restavracije? Ali pa nemara, ker ima več denarja? Vsekakor je ta "rad dobro jem" popolna puhlica. Vsako živo bitje rado dobro je in nikomur ni prijetno, če hrana ni okusna in je povrh vsega še malomarno servirana.”

    S tem hočem povedati, da so tudi "navadna" kosila dobra tako za michellin usteca kot za delovnega kmeta. In obratno, "fenci-šmenci" kosila so dobra za delovnega kmeta kot za michellin usteca. Glavno da je okusno. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Se popolnoma strinjam!
    Tolele in njegovo drugo knjigo o bontonu, pa bi moral vsakdo izmed nas; navdušencev nad NJAM NJAM, imeti doma.
    Redno prebiram njegovo kolumno v reviji REPORTER.
    Edini razlog, da prebiram "črno" revijo xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A si mogoče kdaj skuhal kaj po njegovih receptih?

      Izbriši