sreda

Piščančja pleskavica, pečen krompir, stročji fižol po grško in solata

Spet samo zame:
  • juha
  • piščančja pleskavica
  • pečen krompir
  • stročji fižol po grško
  • solata
JUHA
Včeraj sem si pustila nekaj jušne osnove, kateri sem danes dodala samo korenček. Ker sem jedla sama, sem uporabila kar zlate kroglice. In kot ponavadi še sveže narezan drobnjak.

PLESKAVICA
Že enkrat zadnjič sem kupila pleskavice, pa sem takrat dve dala v zamrzovalnik. No, eno sem si danes vzela ven in si jo pripravila za kosilo. V ponvi sem segrela olje in na njem z obeh strani popekla pleskavico. Dobro in hitro.

PEČEN KROMPIR
Danes sem ga kupila; moj, ki mi raste na vrtu, še ni dovolj zrel oz. debel in ga puščam naj raje še malo pridobi na obsegu. (Koja poved, kr neki.) Za sebe sem naredila dva debela krompirja, ki sem ju dobro umila in narezala na debelejše kocke. Dala na pekač in dodala mlado čebulo in česen, ki sem ju na koncu zavrgla. Začinila pa sem samo s soljo in svežim peteršiljem. Dodala sem seveda še belo olje. Pekla sem skoraj tri četrt ure. Ne, malo manj je bilo. Pač tu nekje. Proti koncu sem vklopila še žar funkcijo, da se je zapekel.

STROČJI FIŽOL PO GRŠKO
Pri meni je sedaj glavna sezona fižola, tako ga probam vsaki dan nekje pri kosilu porabiti. Pa ker nočem vedno ena in isto jesti, sem šla malo brskat po KulSlo za recepti. Pa mi je tole padlo v oči. Videti je bilo preprosto in okusno. In sem probala. Kot prvo sem morala kupiti paradajz in jaz zdaj vedno kupim Lušt. Če že nekaj kupujem, potem hočem nekaj dobrega. Pa pridem v Tuša in gledam in nekjer tega paradajza. Ka pa zaj? Pa že izberem enega drugega in ga celo že zvagam, pa grem slučajno mimo košare z znižano že zdelano zelenjavo. Pa začnem malo brskati in najdem vrečko z Luštom. In jo seveda pograbim, ta drugo pa vrnem nazaj. Tak da sem le prišla do mojega paradajza. Okej, to je bilo zdaj malo za intermeco (saj vem, da se v resnici ne napiše tak). 
Eno domačo čebulo in česen sem narezala na manjše kose. Peteršilj in dva lista domače bazilike sem sesekljala. V ponvi sem segrela olivno olje in na njem popražila čebulo. Dodala sem česen, peteršilj in baziliko. Kakor hitro je česen zadišal, sem dodala na kocke narezan paradižnik in natrgan fižol. Začinila sem s soljo in poprom. Za tisti ta dobri del pa sem dodala dve žlički medu. Vse sem seveda dobro premešala in pokrila s pokrovko ter pustila, da se je počasi dušilo ... približno pol ure. Vmes sem preverjala, da je vse okej, pa da še je tekočine, pa občasno sem premešala. Ko sem prvič pokrovko odprla, je tak fajn pridišalo po medu. In tudi na koncu, ko sem jedla, je bil ta priokus medu. Zelo okusno. Priporočam. Aja, pa jaz sem toplo jedla, ker v receptu piše, da bi naj bilo hladno. Verjetno je tudi dobro, a jaz nisem čakala tako dolgo. Mogoče drugič.

SOLATA
Eh, nič posebnega. Samo zelena solata z vrta. Še česen sem pozabla dodat. Pa je glih tak bila dobra. Sem vse pojedla. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar