nedelja

Pečeno meso, dödöli, popečena paprika s kajmakom in solata

Baje, da je že junij:
  • juha
  • pečeno meso (s kolin)
  • ožejeni žgejnki oz. dodoli
  • popečena paprika s kajmakom
  • paradajzova solata
JUHA
Včeraj sem dobila en paket friškega sv. mesa s kolin. Pa sem eno kost danes že uporabila za ta pravo domačo sv. juho. Zraven mesene kosti pa sem dala še korenček, gomolj zelene, peteršiljevo korenino, začimbe (sol, poper, peteršilj, majaron, zelena, timijan) in zeleni del čebule. Pustila sem, da je počasi vrelo več kot eno uro, potem pa sem precedila in zasipala z rezanci. Pa še drobnjak na koncu. Mmm, je bila dobra. Še posebej pa je pasala v tej deževno/oblačni nedelji.

PEČENO MESO
Mesa nisem jaz pekla, ampak sem dobila že par kosov pečenega mesa (s kolin). V ponvi sem naprej popražila malo mlade čebule, nato pa dodala meso in čisto na malem ognju počasi pogrela. Dobro je bilo; čeprav jaz nimam zaslug za to. :)

DODOLI
Ne vem zakaj, ampak že en čas se mi luštajo, pa sem jih danes prvič dejansko delala. Pomagala sem si s tem receptom. Najprej sem kupila tri (stare) krompirje (mladega je škoda za takšno jed), ki sem jih olupla, narezala na kocke in dala kuhat v slano vodo. Kuhan krompir sem pretlačla, nisem pa prej odlila vode. Tak da pride ena bolj tekoča zmes. V to pa sem potem dodala štiri žlice moke (ne naenkrat) in istočasno sem s kuhalnico mešala in mešala. Štedilnik sem dala čisto na minimum, tak da je počasi zavrelo oz. se skuhalo. Sicer pa bolj dolgo stojijo, bolj kompaktni postanejo. Servirala sem jih na krožnik in jih potrosila s popraženo čebulo. Dobri so bili, samo malo preveč jih je bilo. Sva komaj pojedla.

POPEČENA PAPRIKA S KAJMAKOM
Uh, kak pa je to bila dobra jed. Kupila sem štiri rdeče poldogovate paprike, ki sem jih najprej dobro umila in zbrisala do suhega. Pečico sem segrela na 200 stopinj in potem sem dala papriko kar dirket na mrežo. Nastavla sem 15 min in po tem času se mi ni zdelo nič kaj preveč pečeno. Potem pa vidim, da sem pozabila na žar funkcijo naredit. Pa še cedit se je začelo s paprik, tak da sem hitro pod njimi nastavla en pekač, da ni direkt na dno padalo. Po še desetih minutah na žar funkciji, so se paprike lepo popekle. Vzela sem jih ven in dala na topli pekač ter pokrila s krpo. Po dobre pol ure (ko se je malo ohladlo) sem jih previdno olupla in odstranila peclje in semena. Kljub temu so se nekatere paprike prepolovile oz. razpokale.
Naredila sem nadev: 2 žlici kajmaka, tri stroke strtega česna, nasekljan drobnjak. Zmes sem previdno nadevala v paprike, nekaj malega tudi po njih. To sem potem dala v ogreto pečico, da se je sir počasi raztopil. 
Ko sem jih hotela servirat na krožnik, sem se morala zelo potruditi, ker so zelo krhke, tak da sem morala uporabiti dve žlici in veliko potrpežljivosti. Ampak se splača, meni so bile zelo ZELO okusne. Tak fajn kremaste.

PARADIŽNIKOVA SOLATA
Še mam nekaj Luštovega paradajza. Z dveh sem danes naredla solato. Dodala sem samo mlado čebulo, bučno olje, sol in vodo. 
Čeprav sem po ogromnem kosilu bila že sita kot boben, sem za posladek pojedla kos kruha, ki sem ga namakala v ostanke solate. Mmmm, tudi to je dobro.

2 komentarja:

  1. Hehe, ne gre drugače a ne? Tudi ko si sit kot boben, se je težko upreti pomakanju kruheca v slastni dresing paradižnikove soljatke.

    Drugače pa zanimivo in okusno kosilo. Za mene sicer pretežko, a paprike z kajmakom mi delujejo super DUPER in so veliko boljša/zdrava kombinacija kot pa VELIKA LEPINJA s kajmakom!
    Občasno LEPINJA JA, drugače pa zdravi in domači obroki.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paprike so bile zakon; pa sem čisto brezveze nekaj ustvarjala. Ampak okus...tak fajn kremast....najraje bi jih danes spet naredla. :) Se splača poskusit.

      Izbriši