sobota

Losos z rezanci in solata

Po knjigi:
  • juha
  • losos z rezanci
  • solata
JUHA
Tokrat se mi spet ni dalo ustvarjat nekaj posebnega, pa sem kar govejo jušno kocko skuhala, dodala korenček in na koncu še zlate kroglice. Pa malo drobnjaka za dekoracijo in boljši okus.

LOSOS Z REZANCI
Ta recept sem našla v knjigi Na konici noža (str. 122) in me je pritegnil, da sem hotela sprobati. Jaz bom opisala, na kakšen način sem jaz pripravila to jed, pa saj je v knjigi skoraj enako. 
V lonec sem dala vodo, kateri sem dodala narezano mlado čebulo, narezan por, strt koriander (kar z ročajem noža, saj nimam možnarja), limonino lupino, peteršilj, koper in sol. To sem dala kuhat in po petih minutah vretja, sem štedilnik dala na manj, da ni več vrelo. V vročo vodo sem dala dva fileja lososa (saj pa sva te dva) in pustila 8 minut. Potem sem vzela lososa iz vode in ga zavila v folijo. V ponvi sem raztopila maslo in na njem popražila mlado čebulo, ki sem jo zalila z vodo, v kateri se je kuhal losos. Seveda sem precedila. Dodala sem še sladko smetano, malo pokuhala. Lososu sem odstranila kožo in kosti, razdrobila in dala v ponev k omaki.
Posebej sem skuhala špinačne rezance; v našem Šparu imajo ravno ene na voljo, pa še ti so kombinirani z navadnimi rezanci. Odcejene rezance sem dala na krožnik, čez pa lososovo omako in malček peteršilja.
Kaj naj rečem o jedi? Mislim, saj je bila dobra, ampak nič kaj vau. Mogoče nisem pripravila tako dobro, kot gospod Veronik. Ne vem. Nekak ni bilo ta pravega okusa oz. kot je moj komentiral: "Losos ni imel posebnega okusa, rezanci nimajo posebnega okusa. Tak prazno je. Ni treba več delat." Mogoče zdaj delam jedi krivico in mislim, da bi se jo splačalo poskusiti. Meni je bilo kar dobro, sem pa res pričakovala nekaj več.


SOLATA
Rukola z domačega vrta. Zelo okusna.

4 komentarji:

  1. NJAM,NJAM za JUHICO in SOLATIKO!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Po prebranem in premisleku o kombinaciji okusov, se pridružujem vašemu mnenju. Morda za probat, za kaj več pa NJET.
    Nasploh se mi zdi, da bi šli špinačni rezanci bolj v slast z kakšno fiiino smetanovo/masleno in fajn začinjeno omakico z svežimi šampinjoni.

    Drugače pa bi rekel, da ravno nisem fan testenin z nekimi dodatki. Ali DOMAČI JAJČNI in PRESNETO OKUSNI ali pa POLNOZRNATI/AJDOVI/PIRINI...

    Lososa pa imama, če že, VELIKO VELIKO rajši fiiino zapečenega z hrustljavo skorjico. Tako si ga vsaj sam pripravim. Ni ga boljšega!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Teh polnozrnatih/ajdovih/pirinih ravno ne kupujem, ker ne vem kako kombinirat. Predlogi?

      Popečen losos je res najboljši. :)

      Izbriši