četrtek

Popečene piščančje prsi, ajdova kaša z zelenjavo in solata

Na tak lep sončen dan:
  • juha
  • popečene piščančje prsi
  • ajdova kaša z zelenjavo
  • solata
JUHA
Zavrela sem pol zelenjavne jušne kocke, na koncu pa sva dala not zlate kroglice. Res nič posebnega. Za juhe sem včasih kar lena, res se mi ne da vedno nekaj posebnega kuhat. Paše pa :)

POPEČENE PRSI
Piščančje fileje sem solila in poprala. V ponvi sem segrela olje in na njem popekla fileje z obeh strani. To je bilo res hitro, še posebej ker so bili mali fileji. Ko so bili končani oz. popečeni na obeh straneh, sem na vsak file dala majhen kos pancete in rezine sira (Gauda). Ponev sem pokrila, štedilnik pa izklopila. Sir se je fajn raztopil, ni pa postal trd. Dobri so bili. Kaj dobri, zelo okusni so bili. Še posebej ta panceta je dodala tak prijeten okus. Ni pa je bilo preveč, da bi prevladovala. 

AJDOVA KAŠA Z ZELENJAVO
Umito kašo sem dala kuhat, dodala sem pol zelenjavne jušne kocke in lovorjev list. Pustila sem, da se je  počasi kuhalo. Posebej sem skuhala korenček, cvetačo in bučko, seveda vse narezano na manjše kocke. Vsega samo malo. Narezala sem kos zelene paprike (na zelo male kocke), por in oboje dala (kar surovo) v skledo, dodala sem tudi koruzo s pločevinke. Kuhano zelenjavo sem odcedila, nato pa jo dodala kaši medtem ko se še je kuhala (ampak tik pred koncem), da se je navzela malo okusa, saj je prej nisem nič začinila. Nato sem odcedila in vse skupaj dala v skledo k drugi zelenjavi. Malo sem še poprala in premešala. Zelo dobro je bilo, sicer skoraj več zelenjave kot kaše.

REGRAT & REPINCIL
Imela sem še nekaj regrata, zraven pa sem dodala še repincl, ki sem ga včeraj porezala na vrtu. Zraven pa še tri male kuhane krompirje. Mmmm, odlično. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar