sreda

Pečene perutničke, bučkini polpeti in regrat

Tokrat:
  • juha
  • pečene perutničke
  • bučkini polpeti
  • regrat
JUHA
Včeraj sem si pustila jušno osnovo ta prave goveje juhe. Dodala svež korenček in na koncu zalila/zasipala z razžvrkljano jajčko.

PEČENE PERUTNIČKE
Perutničke sem začinila (sol, poper, rožmarin, olivno olje) in jih dala na pekač. Zraven sem dodala malo čebule in deci vode. Dala sem pečt v ogreto pečico. Proti koncu sem vklopila žar funkcijo, pa vmes sem še morala malo vode doliti. Dobre so bile.

BUČKINI POLPETI
Eno bučko sem dobro umila in jo (neolupljeno) naribala. Solila in pustila, da je spustila vodo. Čez nekaj časa sem jo odcedila oz. kar fajn ožela. V posodi sem zmešala dve jajci (bolj ta mali, ker sta domači), eno žlico moke, eno žlico drobtin, poper, peteršilj in česen. Tudi to sem malo pustila, da  se je zgostilo. Na koncu je bilo celo preveč gosto, da sem morala par kapljic mleka dodati. V to maso sem zmešala še bučke. Sv. mast sem segrela in v vročo mast dala žlico mase in jo malo oblikovala v polpeto. Vmes sem seveda obrnila, da se je popeklo na obeh straneh, nato pa dala na papirnato brisačo, da se je malo odvečna mast vpila. Res so bile dobre, zraven pa sem dodala na krožnik še malo kisle smetane za namakanje.

REGRAT
Končno sem se tudi jaz spravila nabirat regrat. Sicer je potem kar nekaj dela s tem, še posebej ko sem ga skoraj neštetokrat umivala, da je končno bil čisti, ampak se je pa splačalo. Zraven pa sem skuhala še kar tri krompirje, da je bil res tisti ta pravi. Začinila pa seveda z bučnim oljem, pa kisom, soljo in vodo. Mmmm, slastno. Pa še za jutri je nekaj ostalo.

4 komentarji:

  1. KRADEEEEEEEEM. Danes sem si naredil bučkino omako z puranjimi prsmi. Imam še za jutri, in sedaj ko so bučke v akciji bom jih kar naredil več pa dal zamrznit. Tele bučkine polpete pa sam obožujem!! Lani prvič delal.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To že ni kraja, ampak nabiranje idej :)
      Kako pa narediš bučkino omako?

      Izbriši
    2. TAKOLELE draga Kuharca---->

      http://www.kulinarika.net/recepti/10366/omake/buckina-omaka/?offset=0#15

      Res je okusna. Jaz sem dodal še popečena puranja prsa, katera sem posebej pripravil.

      Izbriši
    3. Niti pomislila nisem, da bi šla gledat v bazo :)
      Bom tudi enkrat sprobala naredit.

      Izbriši