petek

Tunini polpeti, pečen krompir, kuhani šparglji in solata

Petek:
  • goveja juha
  • tunini polpeti
  • pečen krompir
  • kuhani šparglji
  • solata
JUHA
Juho sem si pustila od včeraj, danes sem samo dodala korenček in zlate kroglice. Pa domači drobnjak za še boljši okus. In če pomislim, da včasih nisem marala drobnjaka...

TUNINI POLPETI
Sem se odločla za bolj brezmesno oz. ribje kosilo danes. Ti polpeti so enostavni za pripravo, pa še okusni so. Uporabila sem tri kozerve tunine. Olje sem odcedila, tuno pa dala v plastično posodo. Temu sem dodala narezano mlado čebulo (zeleni del), eno jajce, žličko majoneze, drobtine, sol in poper. Oblikovala sem polpete (roke sem si prej zmočla s hladno vodo, da se mi masa ni tak fejst prijela na roke) in jih popekla v ponvi. Par minutk na vsaki strani.

PEČEN KROMPIR
Mlad krompir sem dobro umila in narezala. Začinila sem ga s soljo in poprom ter dodala malo česna in malo korenčka. Prelila pa sem z bučnim oljem. Tak za probo. Vse skupaj sem dala pečt za tričetrt ure na 180 stopinj. Pečen krompir pa sem potrosila še s koprom.
Glede na to, da sem uporabila bučno olje, je bilo malo razlike v okusu. No, malo več kot samo malo:) Ni pa mi bil to neki presežek, da bi bila res strašno navdušena. Se pa ne bom branila še kdaj to ponovit:)

ŠPARGLJI
Nisem se mogla upreti, pa sem jih včeraj spet kupla. Tokrat sem jih samo skuhala v slani vodi. Kako so dobri.... Pa zdaj ko je sezona, moram izkoristiti. Drugače jih itak skoraj ni za dobiti v trgovinah. Še posebej ta zelenih ne (vsaj pri nas). 

SOLATA
Včeraj sem kupila tudi češnjev paradižnik, ki je baje bio, zeleni del mlade čebule sem tudi narezala in dodala. Za začinitev pa sem uporabila sol, bučno olje, balzamični kis in voda. Kis sicer pri paradižniku ni potreben, saj je že paradižnik bolj kiselkast, ampak sem ga vseeno uporabila. Slastno. Pa ta paradižnik je (bil) malo bolj okusen kot navaden.  

Ni komentarjev:

Objavite komentar