sreda

Kisla juha in šmorn

Bolj domače:
  • kisla juha s svežim mesom
  • cvrtje oz. šmorn oz. praženec
KISLA JUHA

Na sv. masti sem najprej na hitro popražila čebulo, nato pa dodala na večje kocke narezano meso (plečko). Pustila sem, da se je na hitro popražilo; v vmesnem času pa sem posebej zavrela vodo. 
Popraženemu mesu sem dodala na kocke narezan korenček, peteršiljevo korenino, papriko (rdečo in rumeno) in zalila z malo vroče vode. Začinila sem s soljo, poprom, peteršiljem, zeleno in timijanom ter dodala en lovorjev list. Pustila sem, da se je pražilo oz. dušilo in vmes malo premešala. 
Po potrebi sem dolivala vročo vodo. Pred koncem sem dolila malo več vode (toliko, da je bilo dovolj juhe za dva), po potrebi še začinila (sol, poper), dodala žličko ajvarja in malo kisa. Malo se še je pokuhalo, potem pa sem servirala. Zraven sva jedla kruh. Oh, je bila dobra juha.


ŠMORN
Za posladek sem nama naredila šmorn in mislim, da sem tokrat našla recept za tisti ta res dober šmorn, kot ga je mama včasih delala. Uporabila sem 2,5dl mleka, 3 jajca, 7 žlic moke in sol. To sem zmešala v tekoče testo. V veliki ponvi sem segrela malo olja in v ponev vlila vso maso in pokrila. Počakala sem, da se je na eni strani popražilo (ko se je masa oz. testo dvignilo) sem s plastično lopatico prerezala šmorn na manjše dele, ga obrnila in popražila še na drugi strani. Vmes sem ga še bolj nadrobila in po potrebi še obračala. Zraven smo si postregli z marmelado ali/in sladkorjem. 

2 komentarja:

  1. Ja pa iiiiiiiiii. To pa je takšno NOSTALGIČNO kosilo, katero je moja NONA delala!
    Sploh pa se mi dopade pokrov jene posode. Tudi sam si dajam zadeve v njega. Najboljši je ker ima SUPER DVOJNO funkcijo. Ali pokrov, ali pa kot pladenj, na katerem si na hitro zagrejem/pogrejem/popečem hrano!
    NJAMSI

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, šmorn oz. cvrtje, kot smo ga mi imenovali, je res hrana moje mladosti. In končno sem pogruntala, kako res ta pravega narediti :)
      Jena posoda pa res zna biti uporabna, samo jaz sem rabila en čas, da sem pogruntala to finto :)

      Izbriši