nedelja

Pečena orada, pečen krompir, kuhani šparglji in solata

Na nedeljo:
  • juha
  • pečena orada
  • pečen mlad krompir
  • kuhani šparglji
  • solata
JUHA
Jušna osnova je od včeraj, danes sem dodala samo še korenček (tokrat sem se celo spomnila:) in na koncu zasipala z rezanci. Pa malo vode in začimb sem še morala dodati, da je bilo dovolj za oba.

PEČENA ORADA
Ribici sem najprej očistila, nato solila in v notranjosti posula z rožmarinom. Pekla sem ju zraven krompirja v pečici ogreti na 200 stopinj, in sicer 50 min. Pa proti koncu sem žar funkcijo vklopila (bolj zaradi krompirja, kot zaradi rib).

PEČEN KROMPIR
Kupila sem mlad krompir (počasi se začenja sezona; ampak komaj čakam, da bo domači perajt) in ga dobro umila in narezala na kose. Dala sem na pekač in solila, poprala, posula z rožmarinom in prelila z olivnim oljem. Dala pečt. Pred koncem sem potrosila s koprom. A, pa zraven sem dodala še tri stroke česna, eno mlado čebulo in mali korenček. Tak za žmah:)

KUHANI ŠPARGLJI
V Hofru sem našla zelene šparglje, ki so veliko bolj okusni kot beli. Seveda sem kar dva zavitka kupila. Enega sem danes dala kuhat. Najprej sem jih očistila, nato pa zavrela vodo, ki sem jo solila in malo tudi sladkala. V vrelo vodo sem dala šparglje in jih počasi kuhala približno 10 min. Kak so bili slastni...

SOLATA
Gentile zelena solata, redkvica, rdeča paprika. Božansko.

Ni komentarjev:

Objavite komentar