sreda

Špargljeva juha, polpete, pečen krompir in solata

Danes:
  • špargljeva juha
  • polpete
  • pečen krompir
  • solata
ŠPARGLJEVA JUHA
Zdaj ko je sezona, se je treba naužiti špargljev, pa čeprav samo kupljenih. Sicer so dragi kot žefran, ampak bom oz. sem pač raskirala. 
Šparglje sem spucala in lesene dele dala kuhat, da sem dobila jušno osnovo. Uporabna stebla sem narezala na manjše dele, jih dala v lonec ter zalila z jušno osnovo od lesenih delov (ki pa sem jih seveda stran vrgla). Malo sem solila in počakala, da se skuhalo, nato pa precedila (vodo sem seveda prišparala). V loncu sem na maslu popražila malo moke, dodala kuhane šparglje (brez vršičkov) in malo jušne osnove ter vse skupaj spasirala (pa ne do konca). Dodala sem še začimbe (sol, poper, muškatni orešček), malo sladke smetane in pustila, da je še malo povrelo. 
Posebej sem na sv. masti popekla kruhove kocke, ker sem pač morala porabiti stari kruh. Stran pa že ne bomo metali.
V krožnika sem najprej nadevala vršičke, dodala juho, kruhove kocke in še malo drobnjaka. Mmmm, dobro je bilo.

POLPETE
Kruhovo mečo sem narezala na manjše kocke in prelila z mlekom ter malo pustila. Mleto meso sem dala v skledo, dodala peteršilj, sol, poper, kruh (odcejen), mlado čebulo in malo drobtin. Oblikovala sem polpete in jih popekla na olju.

PEČEN KROMPIR
Mlad krompir sem narezala na manjše kose in jih dala v ponev. Začinila sem s soljo, poprom, rožmarinom in prelila z oljem. Dala sem pečt na 200 stopinj za 40 min. Servirala na krožnik in potrosila s koprom. Slastno. Aja, pa nisem ga obelila, ampak samo dobro umila.

SOLATA
Kumarica, česen, sol, poper, bučno olje, kis in voda.

Ni komentarjev:

Objavite komentar