sobota

Špageti s tunino omako

Hitro sobotno kosilo:
  • juha
  • špageti s tunino omako
  • rdeča pesa
JUHA
Kuhat sem dala svinjsko kost in jušno zelenjavo. Na koncu sem precedla in dodala zlate kroglice.

ŠPAGETI S TUNINO OMAKO
Špagete sem skuhala po navodilih. Odcejene pa sem dala v omako in premešala.
Omaka: olje iz tunine pločevinke sem vlila v ponev, pogrela in na njem popražila čebulo. Dodala sem na kocke narezano zeleno papriko, koruzo in strt česen. Malo se je popražilo, potem pa sem dodala kečap in malo vode, v kateri so se kuhale testenine. Pomešala in začinila s peteršiljem, origanom in baziliko. Dodala sem špagete. Po serviranju sem gor naribala še sir. Zaradi paprike je bilo malo grenko, kljub vsemu pa odlično.

RDEČA PESA
Še stare zaloge.

Ni komentarjev:

Objavite komentar