četrtek

Pečena rebra, dušeno sveže zelje in pire krompir

Slastno:
  • zdrobova juha
  • pečena rebra
  • dušeno sveže zelje
  • pire krompir
ZDROBOVA JUHA
Najprej sem na masti popražila nariban korenček. Potem sem dodala eno žličko pšeničnega zdroba, počakala kakšno minutko (da se je malo popražilo) potem pa zalila z vročo vodo (segrela sem jo v mikrovalovki). Pustila sem, da je vrelo 10 min, solila in servirala. Dobro je bilo, samo preredko, malo več zdroba bi morala dati.

PEČENA REBRA
V eni knjigi sem prebrala, da so rebra boljša, če se jih vnaprej soli in med pečenjem poliva z vodo (okej, saj v osnovi to vem, ampak sem do zdaj raje rebra malo pokuhala) in sem pač probala ta recept. Torej, rebra sem solila in poprala in dala za eno uro v hladilnik. Potem sem dala meso na pekač, dodala tri olupljene stroke česna, pol narezane čebule in skodelico vode. Pečico sem ogrela na 200 stopinj in dala meso pečt. Čez nekaj minut sem dala na 180 stopinj. Pekla sem uro in pol, vmes polivala meso ter enkrat celo dolila vodo, ker je že malo izhlapela. Ko sem jih vzela s pečice, sem počakala nekaj časa nato pa sem jih narezala. Ker še niso bile čisto pečene, sem jih dala še za 10 min nazaj. Joj, so bile sočne in okusne. Mislim, da bom zdaj raje kar po tem receptu pekla rebra :)

DUŠENO ZELJE
Zelje sem narezala na rezine, ga oprala in odcedila. V loncu sem najprej na masti popražla na drobno narezano čebulo, zatem pa dodala zelje. Začinila sem s česnom (celimi stroki, da sem jih na koncu vzela ven) in lovorjevim listom. Dolila sem malo vode. Ko je zelje postalo mehko, sem dodala na male kose narezane češnjeve paradižnike (mislim, da so bili trije). To se je potem počasi kuhalo, občasno sem premešala, dolila malo vode in večinoma pustila pri miru. Na koncu sem dodala žličko ajvarja, žličko kisa in sol. Super je bilo :)

PIRE KROMPIR
Krompir sem skuhala v slani vodi. Kuhanega sem odcedila, dodala žlico kisle smetane in pretlačila. V glavnem, kombinacija je bila krasna. Res je bilo dobro kosilo danes. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar