torek

Piščančje meso, lazanja in solata

Tokrat:
  • juha
  • piščančje meso
  • lazanja s špinačo in rikota sirom
  • zelena solata
JUHA
Skuhala sem malo korenčka, dodala sem kurjo jušno kocko. Na koncu pa zlate kroglice. Čisto simpl, pa hitro. Pa včasih paše malo juhe, ne da pa se mi nekaj dosti delat, ali pa tudi nimam časa kaj dosti delat. Poleg dojenčka je včasih treba izbrat :)

PIŠČANČJE MESO
Mene je čakalo še pečeno meso od nedeljskega kosila. Malo sem ga samo pogrela, potem pa z veseljem pojedla. Moja mama namreč zelo dobro speče pišeka v štedilniku na drva. Mojemu dragemu pa sem kupila piščančji file in sem ga malo popekla. Čisto preprosto.

LAZANJA
Imela sem domačo špinačo (spet mamino) in sem jo uporabila za lazanjo. Liste sem umila in dala v vrelo, slano vodo za par minutk, da se je malo pokuhalo. Potem sem vzela ven in malo ožela ter dala v skledo. Zraven sem dodala rikota (ricotta) sir, sol, poper, muškatni orešček in dobro premešala. V slani vodi sem malo namočila testenine za lazanjo (bi bilo bolje, da bi malo pokuhala, ker so bile še malo trde) in jih nekaj nadevala na dno posode. Po testeninah sem razporedila vso špinačno-sirno maso ter prekrila še s testeninami. Potem sem zmešala eno jajčko z žlico kisle smetane in vse to prelila čez lazanjo. Dala sem pečt za 25 min na 180 stopinj. Pred koncem sem vključila še žar funkcijo, da se je malo popeklo še na vrhu. 
Dobro, dobro ni kaj. Samo preveč sitostno, glede na to koliko sva še imela mesa zraven.

SOLATA
Zelena solata, pa še nekaj listov špinače za okus. Pa itak, da česen in bučno olje. Brez tega pa res ne gre. To je domača zimska solata, ki je meni zelo okusna. No, sicer pa mi je vsaka zelena solata okusna. Pa zraven glavne jedi mora bit, da je bolj sočno in lažje požiraš :))

Ni komentarjev:

Objavite komentar