ponedeljek

Pečene bedre, riž s šparglji in solata

Na dan zemlje:
  • juha
  • pečene bedrce
  • riž s šparglji
  • zelena solata
GOVEJA JUHA
Skuhala sem pravo govejo juho, imam še nekaj govejih reber v skrinji, pa jih počasi porabljam. Eno rebro, en korenček, čebula, peteršilj in začimbe. Kuhala sem skoraj dve uri, čeprav meso glih ni bilo tak staro :) Na koncu sem precedila in juhi dodala še cvetačo in pustila še en čas vreti, da se je cvetača skuhala. Zasipala pa sem z rezanci.

PEČENE BEDRE
Piščančje bedre sem solila in fajn začinila z ingverjem (suhim) ter prelila z malo olja. Pekla sem 45 min na 200 stopinjah. Nič jih nisem obračala, zalivala, podlivala ali kakorkoli drugače mrdala. Pustila sem jih lepo pri miru, da so se lepo spekle. Bile so dobro zapečene in zelo okusne.

RIŽ S ŠPARGLJI
Iskala sem neki dobri recept za riž s šparglji in sem nekaj našla, vendar nisem po nobenem točno delala. Šparglje (zelene), mislim, da jih je bilo šest, sem očistila in olesenele dele dala kuhat za jušno osnovo. Vodo sem malo solila in čisto malo cukrala. Vršičke sem odrezala in prihranila. Sredinski del sem narezala na malo debelejše kolobarje. Eno mlado čebulo sem narezala na kolobarje. 
V loncu sem segrela maslo in olivno olje in na njem popražila čebulo. Popraženi sem dodala en strt česen in takoj nato še narezane šparglje. Malo sem pražila, vmes pa zalivala s špargljevo jušno osnovo. Čez nekaj minutk sem dodala riž in solila. Zalivala oz. podlivala sem s špargljevo jušno osnovo, občasno sem narahlo premešala. Proti koncu sem dodala še vršičke, malo sladke smetane in malo parmezana. Štedilnik sem izklopila in pustila počivati.
Saj je bilo dobro in okusno, ampak sem mogoče malo premalo kuhala in je bilo malo al dente. Sicer bi baje naj bilo to ravno prav kuhano, ampak jaz imam raje bolj mehki riž.

SOLATA
Zelena solata + redkvice. Začinjeno pa je bilo s soljo, bučnim in belim oljem, jabolčnim in balzamičnim kisom ter vodo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar