četrtek

Svinjski zrezek, polenta, šparglji s pršutom in solata

Na tak lep topel dan:
  • goveja juha
  • sv. zrezek
  • polenta
  • šparglji s pršutom
  • solata
GOVEJA JUHA
Hotela sem sicer skuhat sv. juho, ampak niso imeli sv. kosti danes. Te pa sem pač kupla eno govejo kost in je bila stvar rešena. No, dala sem kuhat, zraven pa še čebulo, korenček, peteršilj in začimbe. Po približno uri in pol vretja sem precedila in zasipala z ribano kašo. Za še boljši okus pa sem dodala domač drobnjak (z mojega vrta). Nekaj je ostalo še za jutri.

SV. ZREZEK
Kupila sem ribico, ta boljši del mesa za zrezke, mislim, dva zrezka sem kupila. Mesar mi je tudi spustil skozi tisti stroj (ne vem, kak se reče), da je meso malo natrlo (zakaj bi se jaz doma mantra in tolkla, če lahko to en mašin namesto mene naredi:). 
Zrezke sem solila, poprala, popecinila (kao nova beseda; pomeni pa, da sem potrosila s pecilnim praškom) in posula s timijanom. V ponvi sem segrela olje in na njem popražla zrezka po obeh straneh. Meso sem vzela ven, notri pa sem dala narezano rdečo čebulo in podušila. Zalila sem z malo jušne osnovo in z malo vode, v kateri so se kuhali beluši. Dodala pa sem tudi timijan. Malo se je podušila, potem sem spet dodala zrezka in izklopila. 
Čisto preprosto in enostavno, pa okusno tudi.

POLENTA
Skuhala sem polento po navodilih, na koncu sem dodala še parmezan. Kot prvo je bilo mogoče malo preveč tekoče. Mi je namreč polente zmanjkalo, pa sem mislila, da bo dovolj in nisem vode stran vlila. Pa saj ni važen, ravno prav je bilo. Kuhani polenti sem (kot že napisano) dodala parmezan, ki pa se na okusu ni poznal. Saj meni se ni zdelo, da je okus kaj drugačen.

ŠPARGLJI S PRŠUTOM
Zelene šparglje (ja, že spet) sem očistila in narezala na približno 1cm dolge kose. Skuhala sem jih v vodi, ki sem jo solila in čisto malo cukrala. Po približno 10 min (mogoče kakšno minutko prej) sem jih vzela iz vode. V ponvi sem na maslu popražila mlado čebulo (beli del), dodala narezan pršut (dve rezini) in kuhane šparglje. Zalila sem s čisto malo sladke smetane in toliko pokuhala, da se je smetana vpila v jedi. Zelo okusno - priporočam.

SOLATA
Še druga polovica kumare, pa česen obvezno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar