četrtek

Brokolijeva juha, ocvrt zrezek, kruhovi cmoki, gobova omaka, ocvrti šampinjoni in solata

Danes:
  • brokolijeva juha
  • pohan šnicl
  • kruhovi cmoki
  • gobova omaka
  • pohani šampijoni
  • solata
BROKOLIJEVA JUHA
Danes sem se odločila za takšno juho. Najprej sem popražila čebulo in česen, dodala brokoli in zalila z vodo. Dodala sem pol jušne kocke in pustila vreti. Ko je bilo kuhano, sem spasirala in dodala žličko kisle smetane.

POHAN ŠNICL
Kupila sem zrezke iz sv. ribice, mesar mi jih je spustil skozi oni strojček, da jih je zmeščalo. Doma sem jih začinila (sol, poper, peteršilj, vegeta) in jih spanirala. Zadnjič sem slišala, da baje pecilni pomaga, da se meso ne skrči. In sem se odločila probat, saj pravijo, da probati ni greh. In je uspelo. Šnicli so ostali enako veliki kot še surovi. K drobtinam pa sem dodala še malo čilija. Ocvrla sem jih v sv. masti. Zelo okusni so bili.

KRUHOVI CMOKI
Kruh sem narezala na kocke. V ponvi sem naprej popražila čebulo, nato slanino in nato dodala še kruh. Popraženo sem dala v plasično posodo. Ko se je malo ohladilo, sem dodala mešanico jajca, kisle smetane in mleka. Začinila sem s soljo, poprom in peteršiljem. Premešala, dodala še žličko moke in zavila v alu folijo. Skuhala v vodi.

GOBOVA OMAKA
Kupila sem tudi gobice za omako, pa jih je bilo toliko, da sem jih poleg omake nekaj še dala pohat. Gremo po vrsti. Za omako sem najprej popražila čebulo in dodala na rezine narezane šampinjone. Sveže. Začinila s soljo, poprom in peteršiljem. Pustila, da se je popražila in na koncu dodala kislo smetano zmešano z vodo. Fajn je pasalo zraven.

POHANI ŠAMPIJONI
Šampijone sem prerezala na četrtine in jih spanirala brez, da bi jih kako začinila. Tik pred koncem oz. začetkom kosila sem jih ocvrla kar v isti masti kot prej meso. 

SOLATA
Domači repincl (mamin, svojega več nimam), malo koruze in malo češnjevih paradižnikov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar