torek

Puranji žur, njoki s šparglji in solata

Danes:
  • goveja juha
  • puranji žur
  • njoki s šparglji
  • zelena solata
GOVEJA JUHA
Juho sem si pustila od včeraj, tokrat sem dodala korenček in meso (sicer prišparano od včeraj), zasipala pa sem z ribano kašo. Malo sem morala tudi vode dolit, zato sem dodala še začimbe, da je seveda bila juha okusna. Končno sem se spomnila tudi na moj vedno bolj velik in zeleni drobnjak in ga dodala v juho.  
PURANJI ŽUR
Delala sem (približno) po receptu za piščančji žur, samo da sem namesto pišeka uporabila puranji zrezek. Zrezeka sem potolkla, solila in potrosila s pecilnim praškom. Začinila pa sem tudi z baziliko in poprom. Meso sem popekla v ponvi in dejansko se ni skrčil. Torej to s pecilnim praškom dejansko deluje. Bravo:)
Popečeno meso sem dala v jena posodo (pokrov) in vsakega prekrila z dvema rezinama pršuta. Okoli sem nalila sladko smetano, čez vse (večinoma pa po zrezkih) sem naribala sir gauda in potrosila s parmezanom. 
Dala sem pečt v ogreto pečico, in sicer na 200 stopinj (kasneje na 180 stopinj) za 25 min. Sicer je potem še en čas bilo v pečici, ker pač..., je pa bilo zelo slastno.

NJOKI S ŠPARGLJI
Njoke sem skuhala v slani vodi. Kuhane sem odcedila. Šparglje (zelene) sem narezala na približno 1cm dolge kolobarje, ki sem jih skuhala v slano-sladkani vodi. Kuhane sem vzela ven oz. odcedila. V ponvi sem razpustila maslo in na njem popražila na majhne kolobarje narezano mlado čebulo. Popraženi čebuli sem dodala žlico drobtin in skoraj takoj zatem še njoke in dobro premešala, da so se drobtine prijele na njoke. Kot zadnje pa sem dodala še špraglje in čisto narahlo premešala. 
Oh, kako pa je bilo to slastno. Okus po drobtinah, čebuli in šparglji je bil fenomenalen. Zraven pa še omakica od mesa. Mmmmm, čudovita simfonija za najine brbončice :)
Za dekoracijo pa drobnjak in polovička paradižnika.

SOLATA
Zelena solata z redkvico.

Ni komentarjev:

Objavite komentar