petek

Kuhana rebra, šmorn in solata

Petek je:
  • juha
  • kuhana rebra
  • šmorn
  • solata
JUHA
Uporabila sem kar vodo, v kateri so se kuhala rebra, dodala sem korenček in zasipala z ribano kašo. Pozabila sem dodati še kakšne druge začimbe, tak da je bila juha bolj "negodna" :) Pasala pa je kljub temu.

KUHANA REBRA
Vodo sem solila, dodala cel poper in lovorjev list ter v njej skuhala rebra. Sicer mi je mesar danes dal neka mastna rebra, se mi zdi, da sva potem polovico stran zrezala za sosedove mačke :) Pa pečena rebra so le najboljša. Kuhana pa tak no..., da malo presekaš :)
ŠMORN
Naredila sem ga po istem receptu kot zadnjič, se pravi: 3 jajca, 2,5dl mleka, 7 žlic moke in sol. Pražla pa sem kar na sv. masti. Dober je bil, pa je pasal zraven, ampak meni je le boljši za sladico... z marmelado...mmmmm....

SOLATA
Kupila sem eno malo ledenko, zraven pa še sem dodala češnjev paradižnik.

Ni komentarjev:

Objavite komentar