nedelja

Svinjska pečenka, pečen krompir, blitvini polpeti in solata

Na tako lepo sončno nedeljo:
  • juha
  • svinjska pečenka
  • pečen krompirček
  • blitvini polpeti
  • solata
JUHA
Jušno osnovo sem si od včeraj pustila, danes sem jo pač samo pogrela in zasipala z rezanci. Ob nedeljah pač pašejo rezanci v juho. Pa tudi kaj drugega bi bilo tudi čisto kul.

SV. PEČENKA
Danes se mi je tak zaluštalo jest sv. pečenko. Mislim, da sem jo tokrat delala po nekaj letih al ne vem po kako dolgem času. Whatever... Kupila sem pol kile plečke, ker sem se pač tak odločila. Začinila sem z naslednjimi začimbami: sol, poper, vegeta, ingver (malenkost), koriander (malenkost). Potem sem dala v plastično vrečko in za eno uro v hladilnik. Potem pa na pekač, zraven skodelica vode, na meso pa še nasekljan česen in sv. mast. Potem pa hop v pečico segreto na 180 stopinj. Pekla sem ...hm... več kot eno uro, skoraj uro in pol. Vmes sem polivala in dolivala vodo, obračala, na koncu pa pa pustila nekaj časa zunaj preden sem narezala. Uh, ravno prav pečena je bila in zelo okusna.

PEČEN KROMPIRČEK
Krompir sem narezala na večje kose in jih začinila (sol, vegeta). Dala sem jih na pekač k pečenki, zraven pa še malo masti. Pol pa se je pač skup peklo, pa se je malo navlekel okusa. 

BLITVINI POLPETI
Zadnjič mi je ostalo kar nekaj blitve, pa nisem vedela kaj z njo začeti. In sem šla malo brskat po KulSlo in našla tole. Zdelo se mi je zanimivo in sem se odločla probati. Pa še v komentarjih so vsi hvalili.
Blitvo sem skuhala v slani vodi in jo odcedila ter pustila, da se je malo ohladila. Potem sem jo malo z rokami stisnila, da bi vso vodo odcedila, ampak je bilo premalo. Še bolj bi morala stisniti; pa je bilo glih tak dobro. Ožeto blitvo sem narezala na male kocke in dala v posodo. Zraven pa sol, muškatni orešček, eno jajce, kuhano proseno kašo (lahko bi še več), nariban sir. Hotela sem brez drobtin, a je bilo tako vlažno, da sem morala kar nekaj drobtin dati zraven. Ko sem oblikovala polpete, sem jih na koncu povaljala v moki (da so se skupaj obdržali, ker so bili kar mokri) in dala v ponev na segreto mast. Popekla na obeh straneh in dala na papirnato brisačo, da se je mast malo vpila. 
Zelo so okusni, sem kar bila prijetno presenečena. Še kdaj bo na jedilniku.

SOLATA
Šla sem en krog okoli hiše in nabrala regrat. Jaz pa hodim po nekih travnikih, te pa vidim, da imamo doma tak lepi regrat. Zraven pa še obvezno veliko krompirja in bučno olje,...

Ni komentarjev:

Objavite komentar