sreda

Pečen piščanec in ajdova kaša z zelenjavo

Tokrat:
  • juha
  • pečen pišek
  • ajdova kaša z zelenjavo
JUHA
Kar s kocke, dodan korenček in na koncu zlate kroglice. Ni se mi danes dalo nekaj ustvarjat :)

PEČEN PIŠEK
Se mi je zluštal danes, pa se mi ga ne splača pečt za dva. Sem se pa znašla in ga šla kupit (polovičko seveda) v Spara. Mmm je bil dober. Ni glih domači, je pa dober za pojest:)

AJDOVA KAŠA Z ZELENJAVO
Počasi bom postala ljubiteljica kaše. Včasih pa sem nos vihala, ko sem jo kje videla. Okusi se res spreminjajo. Torej, kašo sem dala kuhat, dodala sem pol jušne kocke in lovorjev list. Nekje na polovici sem dodala brokoli, bučko, rdečo papriko, tik pred koncem pa še koruzo. Kuhano sem servirala na krožnik. Mogoče se je zelenjava malo preveč skuhala, kljub vsemu pa sva zmazala vse:) 
Pa fajn je ta priloga, ker lahko nadomesti solato.

Ni komentarjev:

Objavite komentar