petek

Špargljeva juha, popečen losos, krompir z blitvo in solata

Na petek:
  • špargljeva juha
  • popečen losos
  • krompir z blitvo
  • solata
ŠPARGLJEVA JUHA
Na žalost nimam sveže nabranih z vrta ali divjih, ampak kar lepo v trgovini kupljene. Pa sem jih probala in so bili kar mehki, samo doma niso bili več tak fajn mehki. Samo nekateri. Mislim, da res nimam sreče s temi šparglji. Vseeno pa sem z njih naredila eno fino juhico po tem receptu. Šparglje sem lepo obelila kar z lupilcem za krompir. Sicer traja en cajt, spucani pa so. Lesene dele pa sem kar lepo stran dala. Očiščene šparglje sem narezala na manjše kose in jih dala kuhat v slano vodo. Vreli so približno po ure. Potem sem jih precedila, vodo pa prišparala. Nekaj vršičkov sem dala na stran. V loncu sem na maslu popražila moko (mogoče sem dala malo preveč moke), dodala kuhane šparglje in dolila nekaj vode. To sem potem dobro spasirala s paličnim mešalnikom in dala nazaj na štedilnik. Začinila sem s soljo in poprom, pa preostalo vodo sem not dolila. Ko se je skuhalo, pa sem samo še začinila z muškatnim oreščkom in dodala malo kisle smetane. Dobra je bila.

POPEČEN LOSOS
V ponvi sem raztopila maslo in olivno olje (olje se ni raztopilo, se je samo segrelo) in na njem popekla posoljen losos. Hitro, enostavno in dobro.

KROMPIR Z BLITVO
Na kose narezan krompir sem dala kuhat v slano vodo. Vode je bilo dosti več, da sem potem lahko dodala še narezano blitvo. Vse skupaj je en čas vrelo, tak da je bilo kuhano. Potem sem odcedila in dala v skledo in dodala strt česen in maslo. Premešala in servirala.

SOLATA
Še vedno repincl in regrat s krompirjem. Tokrat zadnjič; moram iti spet v lov za regratom. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar