sobota

Piščančje prsi s karamelizirano čebulo, ajdove testenine in solata

Sobotni dan:
  • juha
  • piščančje prsi s karamelizirano čebulo
  • ajdove tagliete
  • solata
JUHA
Kurja juha z jušne kocke. Naredila sem malo več zaradi omake, pa še za jutri je ostala. Na koncu pa kar zlate kroglice not. 

PIŠČANČJE PRSI
Prsi sem potolkla in solila ter popekla v ponvi. Popečeno sem vzela ven in v isti ponvi raztopila maslo, na njem pa popražila čebulo. Dodala sem rjavi sladkor (približno tri žličke) in zalila z jušno osnovo. Malo se je pražlo, malo kuhalo. Čez en cajt sem dala meso nazaj in še malo popražila. Čisto simpl, ampak dobro.

AJDOVE TAGLIETE
Pač skuhane v slani vodi. Kuham jih malo dlje, kot piše na ovitku, ker nimam rada al dente variante. Jih pa ne razkuham do konca, tudi to mi ni všeč.

SOLATA
Zelena solata, češnjev paradižnik, paprika in čebula.

Ni komentarjev:

Objavite komentar