petek

Piščančji zrezek s sirom, pražen krompir in solata

Ko se moraš v par minutkah izmislit kaj kuhat:
  • juha
  • piščančji zrezek s sirom (panirani od PP)
  • pražen krompir
  • mlada zimska solata
JUHA
Imela sem sv. kost, ki sem jo dala kuhat. Dodala sem gomolj zelene (narezan na kocke) in korenčke (prav tako narezan) ter začimbe (itak). Skuhala, precedila; dodala sva zlate kroglice.

PIŠČANČJI ZREZEK
Imela sem namen porabiti krvavice, ki so mi ostale od zadnjič (enkrat). Čeprav rok trajanja še ni potekel, pa so bile vseeno plesnive, ker so bile odprte. Ampak to sem jaz opazila, ko sem že kuhala; pa ko mi je otrok spal; pa ko nisem mogla iti v trgovino; pa ko nisem imela nič drugega na voljo. Pa sem klicala mojega naj se na poti s službe ustavi v trgovini in kupi nekaj piščančjega paniranega, kar bo hitro gotovo. Pa nama je prinesel te piščančje zrezke s sirom, ki so bili hitro gotovi, da sva imela kosilo hitro na mizi :)


PRAŽEN KROMPIR
Paše h krvavicam, k zrezku ne preveč. Ampak, ker sem imela krompir že kuhan, sem pač ga naredila, pa sva ga glih tak pojedla; pa je glih tak bil dober:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar