ponedeljek

Kaneloni in solata

Znova nekaj mnjami dobrega:
  • juha s palačinko in korenčkom
  • kaneloni s paradižnikovo omako
  • solata 
JUHA
Jušna kocka; skuhala korenček. Na koncu prelila preko narezanih palačink. Okusno.

KANELONI
Najprej sem spekla palačinke; jaz jih naredim po receptu v knjigi Hitro in enostavno. Po tem receptu rabim 100g moke, 3 jajca, 375ml mleka, žlico raztopljenega masla, malo soli. Vse skupaj dobro zmešam in iz dobljene mase spečem palačinke. Danes so mi celo dobro uspele.
Za nadev sem uporabila meso od sobote (Pri nas ne mečemo stran hrane, še posebej mesa. Če je le možno porabim vse ostanke; seveda v mejah normale.)
Pečeno piščančje meso (belo) sem narezala na drobne kocke; prav tako čebulo. Na olju sem naprej popražla čebulo, nato sem dodala meso in ga na hitro malo pogrela. Nadevala sem štiri palačinke s tem mesom. Zvite palačinke sem dala v keramični pekač, okoli pa nalila paradižnikovo omako (Valfruta, mini cubetti). To sem dala v ogreto pečico na 200 stopinj. Po 10 minutah sem potrosila z naribanim sirom (Gauda) in pustila še nekaj minutk v pečici, da se je sir raztopil.


SOLATA
Repincl in rdeči radič.

Ni komentarjev:

Objavite komentar